søndag 5. august 2007

Strikkeprosjekt

I juni tror jeg det var fikk jeg øye på et av de "hundre"tingene den gode Anne Margrethe hadde strikket...Jeg falt pladask..helt solgt.. Et skjørt jeg ikke hadde sett maken til. Garnet var på det tidspunktet inne for å prøves,og skulle bestilles mere av senere. For noen dager siden kom det:-)Men hva har jeg gitt meg i kast med?Bare å legge opp over 800 masker krevde sin kvinne.Hadde fått meg ny rundpinne som man kan skru på forskjellige pinner på. Supert det,men de skrur seg jammen av også.Foreløpig har jeg bare strikket første omgang,og på den runden skrudde pinnen seg av 3 eller 4 ganger...herremin som jeg svetta... Nå ventes besøk fra Sverige så huset ryddes,og strikketøyet får vente.Må også forresten fortelle at Anne Margrethe er like blid selv om jeg ikke engang visste hva en rapport er.Jeg må si enda en gang at jeg er verdens heldigste som har hesten hos Fabio og Anne Margrethe i huset ved siden av.


1 kommentar:

FO - 2 sa...

Lykke til med resten av prosjektet.
Kan vel nesten ikke anbefale superlim... ;)
Hehe.
Kos deg med besøk. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...