onsdag 14. mai 2008

Jeg elsker Skåne!!!



Nærmere Pardis kommer man nok ikke på Jorden:-))
Har vært i Skåne igjen for å avslutte "utdannelsen"i helhetshealing..
Det har vært sååå fantastisk.
Denne gangen hadde jeg litt bedre tid,så jeg fikk tatt en deilig kjøretur med mange stopp.Ystad for første gang,Sirishamn på kafé med en nær venninne fra kurset,Kåseberga hvor jeg satt og nøt Østersjøen...og på vei tilbake til Sátarød stoppet når jeg fikk øye på 4 ørner!!Helt utrolig syn..
Så nå har jeg ligget flat etter bolig på Østerlen igjen,og faktisk funnet to stykker jeg kunne tenke meg..Er nok desverre ikke tøff nok pr.idag til å bryte opp med alt her og få med meg mannen dit..
Eller burde vi kanskje det???

10 kommentarer:

Lene sa...

Såååå koselig med innlegg fra deg :) En drøm av et bilde - og noen deilige drømmer du bærer på. Jaaaa, hvorfor ikke?? Vi lever bare eeen gang, og bør så absolutt gjennomføre drømmene våre - så godt det lar seg gjøre, og om vi bare våger :) Vi burdte vel egentlig våge mer - så vi slipper å en gang sitte der å angre på alt vi ikke gjorde :)

Ha en finfin kveld :)
Klem fra Drammen :)

pudelflicka sa...

Ja Skåne är underbart. Varför inte prova på något nytt. Jag känner också på mig att jag borde ändra mitt boende.Skåne är en dröm för mig också. Kanske det är där vi kommer att ses ?
Valpen mår riktigt bra och det ser ut att Gucci och henne blir kvar hos uppfödaren till hon har blivit lite större.
Kram från Hedvig

FO - 2 sa...

Kjekt å høre at du har hatt det FANTASTISK! :)))
Herlig!
Takk for koselig kommentar hos meg i dag.
Kjekt at du er innom bloggen av og til, så vet jeg at du har det bra. :)
Tenker på din bror....
Kos deg og ha en fin 17 mai! :)

Anne sa...

Nei hei igjen snuppa :-)

Så innmari trivelig med et lite livstegn fra damen :-)
Jett om du savners her inne ?? La det overhode iike være noen tvil om den saken i alle fall. Tenkte å skrive det i ett innlegg her forleden, da takket for fine komentarer fra venner her inne.
"Organic-Lizzi" savnes STORT !! ... det lå i mine fingre over tastaturet, men var faktisk litt usikker på om du frendeles var "online". Ville heller ikke at det skulle oppfattes som noe press vet, du..., til å blogge mer.
Skjønner jo at du har vært meget opptatt over landegrensen, og det gjelder jo å holde fokus når en har andre ting på tapeten !!
Kanskje kommer du tilbake igjen sterkere når du føler for det og tiden er på VÅR side.

Drømmer, Randi, DET var tema og den røde tråden i min konfirmasjonstale til sønnen. Viktig det, å gjennomføre sine drømmer. Kan man drømme, kan man også gjennomføre dem..., vel... det størst hinderet er sikkert redselen for å feile. men etterhvert som en blir eldre, forsvinner jo denne redselen litt etter litt og en tør og våger mer. Så stolt og glad på dine vegne at du har gjennomført dette, noe du har hatt lyst til så lenge.

Håper du elers har fått tid til å kose deg å nyte den vakre våren litt. Har jo hatt et vidunderlig vær i det siste da. Helt uforståelig på denne arstiden i grunn. men i dag regner det og har blitt kaldere i trøndelag..., jeg som hadde et håp om at det skulle holde til over den 17.

Skåne er vakkert, ingenting mer og si om den saken i grunn. det kommer vel av det spesielle vakre lyset ? Ikke rart at malere samlet seg der med vinflasker og pensler... :-)

Kos deg den 17. mai og ha fine vårdager min venn.

og her kommer en kjempegod klem til deg fra meg ---->

Petunia sa...

Jeg har hørt at det skal være nydelig på den kanten der ja og om man skal bryte opp eller ikke, det er ikke alltid like lett å finne ut av. Av og til må man bare gjøre det og se om det var det riktige. Ofte bedre det enn å angre på det man aldri gjorde.
Hvis familiesituvasjonen og jobbmulighetene tilsier det, så er det jo et par hinder mindre i alle fall.
Ønsker deg lykke til uansett hva du bestemmer deg for, jeg.
Ønsker deg også en finfin 17. mai!!!

GundaM sa...

Så trivelig å få et livstegn ifra deg igjen ;)
Og du for et flott bilde! Herlig, mere er det ikke å si.

Dette stedet må vel være midt i blinken for en på 193 og det da? Litt maling, vin og en lett trødd sykkel;D
Har dere snakka om det..?

Her satt vi snakka om livsforsikring endag, og minstemann spurt hva jeg ville gjort om pappa`n døde... Solgt og flytta var jo mitt kontante svar, men nå trives ikke jeg her da. Men så lenge ungene og mann trives, ikke enkelt dette her;)

Ha det godt videre, stikk innom mellom slaga da;)

Klemz, masse!

Anonym sa...

The contrasts in color is amazing. I like the photo.

Randi sa...

Äntligen ett inlägg från dig!!! Har saknat dig sååååå mycket!
Vilket underbart fotografi du bjuder på och från "mitt" Paradis. Det gläder mig att du är så förälskad i detta landskap. Jag är övertygad om att din man skulle älska Ljuset här - perfekt för en konstnär och dessutom inte lika varmt som på Rivieran, som har samma ljus. Det var just ljuset som fascinerade mig när jag kom hit för första gången. På Österlen bor ju också många konstnärer och de har en mycket aktiv förening och många gallerier.
Hoppas du nu kommer att leta hus aktivt, så att du måste komma tillbaka! Hittar du något, som verkar intressant, så åker jag gärna dit och rekognoscerar och dokumenterar!
Om du har tänkt att köpa ett hus här så ska du nog göra det nu - 40-talisterna från Stockholm är på väg hit nu när de pensioneras. Man kan ju hyra ut huset periodvis tills man flyttar hit.
Stor Kram Randi

Anonym sa...

Du lever bare en gang, er svaret mitt på ditt spørsmål.

Gratulerer med vel overstått 17. mai, håper du koset deg masse :)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Skåne er fantastisk vakkert! Hvis man virkelig ønsker å prøve noe annet, behøver ikke det å bety at man brenner alle broer... jeg er så optimist at jeg tror alt er mulig å få til :-) Passer det ikke på nåværende tidspunkt, går det an å planlegge litt framover i tid og ha mye moro på veien!

Ha en fin kveld!
Hilsen Britt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...