onsdag 9. juli 2008

Og til høsten skal jeg klage over at jeg er sliten!!

Dette er også noe å bruke en sååå fin dag til..
Mannen og jeg begynte med å legge gulvet i dag morges..(Gulvet var makent til det på det nederste bilde)Det er ingen ting mot resten som skal gjøres.
Har hatt et knøttlite rom hvor jeg har hatt veeeldig mye,men nå har jeg snappet til meg et til:-))
Kjemper en febrilsk kamp imellom"Jeg orker virkelig ikke dette"&"Stå på..det blir sååå deilig når det er ferdig"
I morgen venter det hunder som skal slå av en prat..og så lurer jeg sannerlig på om jeg skal ta en natt eller to i Sverige.Tjohooo!!





11 kommentarer:

pudelflicka sa...

Vad duktiga ni har varit och vad fint och städat det blev.
Har du tid att åka till sommarhuset ?
Ha en fortsatt skön onsdag.
Hedvig

Lene sa...

Hihiiiii... Kjenner meg sååå igjen: Orker egentlig ikke dette styret i det hele tatt - men vet jo at det blir sååå bra når man bare blir ferdig :)

Ble overrasket (og glad) over mange, koselige ny innlegg her hos deg - og rørende minne om Iscas. Skjønn, hun :)

Vi hadde en deilig båttur over fjorden her for en stund siden - og tøffet langs Nesodden. Tenkte på deg - at kanskje du bodde i ett av husene vi dro forbi :)

Kos deg masse med mann og gulv :) Blir heeelt supert, vet du. Ja, og så håper jeg det blir noen deilig dager i Sverige på deg og :)

Solskinnsklem fra Drammen :)

Hobbygåsa sa...

Neimen, her er det jo innlegg jo! Lenge siden jeg har vært her for du sa du ikke hadde tid til å blogge.KOSELIG å besøke deg igjen, og takk for hilsen i min blogg! Nei du kan så si, her er ikke saltvann og Mjøsa holder 16 grader hehe. Min drøm om et sommersted ved saltvann er stor, og forhåpentlig bytter vi ut langrennsløyper og fjellhytte til noe annet om ikke så lenge. Stor sommerklem til deg! Lover å komme innom nå som jeg vet at du blogger allikevel.

Skatan sa...

Hej och tack för hälsningen hos mig! Så kul att se att ni är några som hittar igen mig trots att jag har varit borta så rackarns länge :) Nu måste jag ta mig en stund och kika på allt du har hittat på, och läsa i kapp.

Hoppas du har det bra.

Kram.

Hem och Lycka sa...

Vilket fint pysselrum! Mysigt när det blev klart även om det inte är så skoj medan man jobbar. kram!

GundaM sa...

Du å du så fint det ble da!!! Elsker hvite gulv jeg og.

Og er det en rokk det som står der...? Kul ja;) Hvem, hva og hvor? Din mann kunstneren eller?

Ps. Kos deg på jobb imorra da;)
Klemz

Anne sa...

Takk Randi for at du kikker innom oss av og til. Det er til stor glede for oss alle sammen kan du skjønne, da føler vi ikke at du har glemt oss helt, for vi har ikke glemt deg i det hele tatt :-)

Vit det snuppa.

Snart ferietid her nå, kunen uke igjen på jobb, så begynner og bli ganske så manisk og fandenivolsk!

Fine sommerdager til deg, og slit deg ikke ut. Og går det i motbakke innimellom, så snakk med en hund om det .-)

Varm stor og god klem herfra.

Desirée sa...

Fint det blev!! Härligt när man fått sånt klart. Ha en härlig helg - många kramar från mig

ChatrinesLiving sa...

Hehe,
godt når alt er ferdig ja:)
Hos meg er det også alltid noe som skal gjøres...
Men, i dag er det jo søndag:)
Nyt dagen!
Klem fra chatrine:)

Randi sa...

Men så läckert det blev. Ser så fräscht och inbjudande ut. Jag gillar också helt vitt i mitt arbetsrum - det får inte finnas några färger, som distraherar där. Det ska vara avskalat och naket för att ge rymd och plats för kreativitet!!! Eller hur?

Nu blir jag nyfiken - du skriver att du vill ta en tur till Sverige - menar du då att åka till sommarhuset utanför Strömstad eller menar du en tur till Österlen. Måste ju kolla så att du inte åker hit ner utan att besöka mig ;) !!!!
Många kramar
Randi

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så fint gulvet ble! Hvitt og lekkert :-)

Roma var toppen, og når både mor og datter er over middels interessert i historie, så hadde vi det kjempefint! Nå har vi landet på hesteryggen igjen og koser oss med alle dyrene våre :-)

Ha en flott sommerkveld og kos deg i Sverige!
Klem fra Britt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...