fredag 8. mai 2009

J=Juvel

Jeg kjenner en "juvel"som lager det vakreste av det vakre..
Damen heter Camilla Prytz og er opprinnelig glasskunstner..Et av hennes nydelige hjerter har vært i mitt eie i flere år..
Nå har hun laget en serie som heter Animals!!(i sølv) Kunne det passe bedre:-))
Denne ørnen har hengt på meg siden åpningen på onsdag&I love it:-))
Ta en titt på hennes webside...



Som om ikke det er nok er hun også yogalærer,og etter en time hos henne "lettet tåka"og alt var bare så klart:-))

Flere innlegg til ABC i ord og bilder finner dere HER

24 kommentarer:

Josefine sa...

Hei...for et nydelig kjede! Heldige du som er en lykkelig eier av et så spesielt smykke:)

Ønsker deg en flott helg...klem

moa sa...

hei randi -
For en fargerik dame du skriver om i dag - love it!
hun har har laget masse spennende denne prytz..liker så godt at hun eksprementerer..en ekte kunstner..!
løkki ju som eier smykke fra henne!
og har "yoga" sammen med henne..
ha en flott dag, min venn!
moaklem

MineSine sa...

Nydelig - heldige du :-)
God helg :-)

PS! ta en titt på http://fotomorro.blogspot.com for leksjoner, utfordringer og konkurranser!

pudelflicka sa...

Ja vilken häftig konstnär. Mycket vackert som hon gör.
Hoppas du har det skönt och att du får en trevlig helg.
Kramar från Hedvig

JULIEK sa...

Tjihi...tenkte faktisk på ett juvel bilde idag, men hadde ikke tid å ta det så ble to gamle bilder : ) Er jo sånn på farten for tiden. Onsdag er det Tyrkia, kommer så vidt hjem for å pakke om før jeg drar....phu...i juni skal jeg slappe av.

Har ikke fått øvd så mye på dyrekommunikasjon. Tror jeg må komme innom deg i sommer å få prata litt. Men synes jeg er mye mere obs på dyrene mine etter det første kurset : )

Tove E sa...

Flott smykke og bidrag:0)

foto CHIP sa...

Vad härligt att ha "juveler" att bli glad av. Det kan ju vara så mycket. Din bild är ju en juvel i sig :)

Anonym sa...

Så fin tolkning! Flott smykke, skjøænner godt at du liker det. Fin helg!

Hege sa...

Dette må være den J'n som fleste damer er glad i tror jeg. :) Juveler!

God helg!

Anonym sa...

Jeg forstår godt at du har hatt det smykket på deg siden du ble den lykkelige eier.
En virkelig dyktig og allsidig kunstner denne damen! :)

Rune Eide sa...

Glassblåsing er en fantastisk fin kunstform og jeg kan godt se for meg at det kan lede til både gull- og sølvsmed-yrke. Et nydelig arbeid - vel verd å kalles Juvel.

Rimkogeren sa...

Fascinerende

Miriam Elisabeth ツ sa...

så vakkert bilde

Anne sa...

Utrolig så spennende det var!! som jeg hadde likt å tatt på det smykke, for det så skkelig flott ut. Ørnen er dog en fin og fasinerende fugl, ikke sant??

Petunia sa...

Nydelig, Randi:)Må nok inn på siden hennes å se ja;)

TorAa sa...

en juvel av et innlegg - hurra

Hobbygåsa sa...

Så nydelig smykke! Vet ikke helt om jeg tør besøke linken hehe, jeg klarer som regel ikke å la være å kjøpe noe... Ha en fin helg - klem fra meg

Olga T sa...

Juveler skulle jag önska fler av...
Vacker bild och bra J-val!

Vestlandsjenta! sa...

Dette var et flott bidrag, og juveler er vel noen enhver dame er glad i tenker jeg!!

Ha en strålende helg!

Ellen Marie Albertsen sa...

Veldig fint:)

Villa Kos og Kaos sa...

Hei du!
Tusen takk for hyggelig besøk inne hos meg!
Blir så glad for slik, og spesielt når jeg oppdager slike blogger som deg!
For selv om jeg elsker bloder, fransk landstil og slikt som det går "1000 av på dusinet" så har jeg også masse glasskunst og billedkunst hjemme hos meg!!
Kjøper absolutt ikke bilder som "passer" til sofaen...
Men ergrer meg stort over at jeg er så dårlig med fotoapparatet...noe du åpenbart ikke har noe problem med.......
Ha en flott helg!
G-C

Villa Kos og Kaos sa...

Gikk litt fort her ser jeg....mener selvfølgelig: slikt og blonder......
Pytt,pytt det er lørdag!

Vibeke sa...

Har sansen for denne kunstneren jeg også, nydelig!
Så koselig at du likte bloggen minog musikken og det er jo helt toppers at du vil være med på bloggtreffet!!!
Har vært innom deg i det siste (ble tipset av Moa) og jeg synes du har en herlig blogg :o)

Ønsker deg en deilig søndag,
Vibeke

GundaM sa...

Er straks på tur opp i universet, kanskje jeg tar emd den vakre Qicuita (skrives det slik..)Om hun vil bli med.HIhi, takk for kommentarer inne hos meg .Blir så glad når jeg ser du har vært på besøk vet du ;)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...