tirsdag 29. september 2009

Deilig tirsdag..

Deilig dag i Oslo sammen med skjønne Moa..(jeg er jammen heldig:-)) Føler meg varm i hjertet og varm på kroppen..
Vi gikk nemlig innom by Ti Mo Consept Store..Sååå mye deilige plagg at dååån.Endte opp med en "kjole"/"underkjole/lang trøye i ull og viscose.Det stod visst navnet mitt på den..Fnis..
Greide ikke å vente til den var vasket med å ta den på når jeg skulle på tur med en av hundene,og den var bare sååå varm,myk og deilig.




Bildene lånt hos by Ti Mo


Så gikk ferden til lunsj og deilig samvær i den forholdsvis nye kafeen som eies /drives av Kolonihagen..Bortsett fra litt skrikende babyer og min 19 åring som skulle ha ditt og si datt var det virkelig en avslappende dag:-))


Bildet lånt fra Kolonihagen

7 kommentarer:

moa sa...

ååå, for et herlig innlegg om en herlig dag, av en herlig dame :0)
..og for en vakker kjole det ble på deg, kos deg med den du...
nå er det nattinatt på meg -
vi snakkes kjære randi :0)
klemklem fra meg som fikk masse god og ny energi etter dagen i dag..

pudelflicka sa...

Nu måste du visa fram hur fin du är i dina nya kläder!
Kram Hedvig

Havfruen sa...

Høres ut som en toppers dag ja Randi:)
Men bruker du kjole når du går tur med hund? Jeg bruker goretex...kanskje fordi jeg bor i en landsdel hvor det nesten alltid regner....
Håper dagen i dag også blir toppers!
Klem:)

Hobbygåsa sa...

Ser ut som du har hatt en herlig dag også - det er gøy å møte bloggere ja :-) Høres deilig ut med varme klær, her er vanter og skjerf på når hunden luftes - og snart kommer vel luen frem også - jeg skal vedde på at vi får den første snøen denne måneden... Koselig at du blogger litt Randi - lurer jo på hvordan det er med deg når det er så stille da vet du :-) Ha en fin dag - klem!

Josefine sa...

Neimen...jammen har du hatt en flott dag denne uken ser jeg:)

Ny prinsesse kjole pluss lunsj med skjønne Moa! Tipper dere hadde en kjekk dag da ja.... skulle så gjerne vært med:)

Nyt kvelden...stor klem fra meg

Ellen Marie Albertsen sa...

Herlig kommentar! Tusen takk!<3

Og det så virkelig fint ut på den cafeen da! Ja til flere slike! I hele landet:)
varmende høstklem!

H A N N A S - F O R M sa...

Så fint..och vilken härlig dag!!

Tusen tack för din hälsning hos mig!

KRAM och tevlig helg!
Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...