onsdag 22. desember 2010

Liker og få meg en god latter:-)

Dumpet over denne på facebook og bare måtte dele den med dere:-)



Ute i bloggverden er det mye lekkert og jeg nyyyter....!men ingen ting er som en skikkelig god latter synes nå jeg da...
Noen har "en penn"som får magemusklene til å trimme seg litt ekstra...

Kan nevne noen :
http://snuskebassa.blogspot.com/
http://rammealvor.blogspot.com/
http://smaabyliv.blogspot.com/
http://medkamerapatur.blogspot.com/

Skal si jeg koser meg da:-)...
I dag får jeg visst mye ut av dagen for en av hundene vekket meg 04.30...(hender jo at jeg må på do om natten også så hun er absolutt tilgitt...)

Dette er dagen da alt jeg ikke har gjordt skal gjøres,så kanskje like greit at dagen startet tidlig...

Nyyydelig dag der ute (og inne:-)

9 kommentarer:

Anne sa...

Har du sett på maken til svingdans, he he svingdans på svingstang. Ja ja, langt fra mer elegant denne kjærringa når hun entrer dansegulvet..., men ikek de store danseplaner i jula heller så.
her håpes det på tur ute i dagslyset, her håpes på gode stunder i sofakroken og her håpes på bare avslapping og litt blogging i grunn. Streset og bakfylla får andre ta seg av.

Så flott å bli nevnt under her da Randi, det varmet et kaldt trønderdhjerte skal jeg si deg. En er jo bare en superamatør som flyr rundt og har det gøy. Blir kravene til eget arbeid alt for stort, mister en gleden og stasen er på en måte litt bort.

Siste innspurt her også, jobb om få strakser, men så da er det hjem til arbeidet igjen, he he

Kos deg med små puslnga og små pyntinga. Varm klem

Ramme Alvor sa...

:) du er no ei god jenta! Trist du ikkje gler deg, men håper at form og alt er på plass att snart og at julefreden får fylla deg opp :)
Mange, mange klemmar!!!!!
Britt

Havfruen sa...

En god latter forlenger livet:)) Å det er godt å le:))
Ha ei riktig god jul Randi, kos dere:)
Juleklem fra meg:)

Ramme Alvor sa...

Eg vil ynskje deg og dine ei velsigna jolehelg frå oss her inne i Modalen og takke for kjekke kommentar på bloggen min i året som gjekk!

Klem!

GundaM sa...

Innom påselveste julekvelden og ønsker deg en riktig fin julehelg ;)

Klem fra meg

Hem och Lycka sa...

Tack för din fina hälsning, god jul!

kram

Anonym sa...

Ja kör hårt idag då!! :-) Du lär ju komma tidigt i säng också! :-D Ha en bra dag!

Josefine sa...

Hei på deg!

Bare innom for å ønske deg og dine et riktig GODT NYTTÅR!

Takk for inspirasjon, samt koselige besøk hos meg i året som har gått:))
Vi blogges, varme klemmer fra meg

FO - 2 sa...

Diggbart! :)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...