torsdag 5. juli 2007

Weekendtur..ikke tilbake før mandag

Måtte bare sette meg en lite stund å spinne etter en dag med mange gjøremål..stort sett med dyr; mine egne og andres...Koselig..
I morgen drar jeg til Lillehammer..deilig. Skal snakke med noen hester på Eidsvoll på veien dit.(gleder meg..alltid spennende) Bor hos fantastisk kusine og hennes mann...bare alene helt uten mann,barn og dyr.Skikkelig pause:-) Mandag skal jeg til Spinnvilt..jippi.. De fantastiske Tove og Eirik som tålmodig har prøvd å lære meg å spinne.Der er det maaaasssse fiber,bøker,farger og spinneutstyr.Nærmere paradis kommer man ikke på jorden..og jeg skal teste en little gem fra Majacraft. Trenger vel en reiserokk eller hva?



1 kommentar:

MODERN COUNTRY sa...

Heisann! Takk for besøk og hyggelig kommentar i bloggen min :)
Leste at du var dyretolk, iall verden tenkte jeg da. Hva er det? Terapaut for dyr? Hmmm..Sikkert iallefall kjempespennendes :) Er jo selv sååååå glad i dyr og skulle gjerne bodd på en liten bondegård med mange dyr rundt meg, da hadde jeg følt meg som verdens lykligste tror jeg! Ikke for det, føler meg bra nå og jeg da, så lenge jeg er her i Norge sammen med venner og familie :)
Du får ha god tur til Lillehammer da og fortell gjerne om hva hestene fortalte deg ;)Aina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...