onsdag 3. desember 2008

"Oppstammet tre"

Så et oppstammet tre i Oslo til den nette pris av 2500,-...for et grantre liksom!!
Dagen etter da jeg gikk tur i skogen så jeg et potensielt tre som hadde blitt like fint.Kunne jo ikke bare forsyne meg,og spade hadde jeg ikke med,men et lite tips til de som måtte bo nær skog og vil ha et lekkert tre ute i potte..(Ser kanskje ikke så lekkert ut her,men hadde blitt det altså:-))
Nå har jeg gitt opp og vente på photoshop,så jeg blogger allikevel...dog med mange færre muligheter til regigering!


4 kommentarer:

Catta sa...

Huff, nei, disse Oslo trea i by'n.. Du skal heller ta en tur i Østmarka!! Der står grantræra majestetiske og flotte!
Ikke at Østmarka har de peneste i landet, men forskjellen på Oslo-træra i sentrum, også Oslo-træra-20-minutter-fra-sentrum er enorm!!
Hvordan går det med Chiquita? :)

Anne sa...

Hmmm...tja.... hvorfor ikke sa kjærringa, for forandring fryder jo som sant er .-))

men 2500, -???? over mitt lik!!

Tara sa...

wow...for en pris???
hva slags tre var det, da???

Desirée sa...

titta in hos mig, du har en grej där =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...