tirsdag 27. oktober 2009

Ny bok!!:-)) & Noen hønebilder til Bente..

Drev bare å surra litt på Capris.no,og hva ser jeg!!! Må ha "sovet i timen"for ante ikke at Camilla Lackberg hadde gitt ut en ny bok..Jippi!!!! Gleder meg sånn at jeg ikke har begynt på den enda..må ha roooo rundt den kosen...



Har lovet Bente å sette inn noen flere bilder av hønene..Hønene hennes har det som på et luksushotell..En av de er til og med premiert!! Tør ikke fortelle mine hvordan hennes har det... Hundeburet har fått stå ute til stor glede..Det er å dra den litt langt å si alle er venner...men det går greit...




I dag kjøpte jeg egg på Helios..Smilte og sa at det er jo litt spesielt å kjøpe egg nåe jeg har 24 høner hjemme... Hmmm...Hva!!Sa damen...legger de ikke egg...hva gjør de da...? De har vinterferie sa jeg:-))


16 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Høres ut som du liker forfatteren så det er vel dumt å spørre om du liker bøkene :-) Jeg er på jakt etter nye bøker - kjeder meg med god gammel krim - anbefaler du denne? Gøy med hønebilder, de er jo skikkelig søte :-) Klem fra meg

MaHi sa...

Vad gör dom på höstlovet dina hönor? Du är rolig du Randi. Kram M

FO - 2 sa...

Hehe. Håper at de kjøpte eggene smaker. ;)
God bok og god appetitt!

Klem.

pudelflicka sa...

Vad söta dom är dina höns! Jag trodde höns la ägg hela tiden eller är det så att de inte är gamla nog .
Kram Hedvig

Havfruen sa...

hehe...vinterferie:) Men flotte er de okke som:) Ja, hønene til Bente har det nok bra men tror ikke dine lider noen nød heller:)

Kos deg med boka, klem:)

Mikabella sa...

Viloka söta fjäderfän! jag älskar höns. Deras färger och fjädrar är så vackra. Gulliga när de sprätter runt och ser stöddiga ut :)

Mysigt med nu bok! Hoppas att du har det riktigt bra och god läsning till dig min vän. Dina kramar värmer och idag är jag helt frisk igen! Nu skall jag ut och göra mitt första fotouppdrag. Fotografera en familj ner vi havet :) Tack för den peppning och energi du ger mig! den värmer och hjälper! jag behöver sparkas lite i rumpan för att vakna ibland ;) Klem!!

Bente sa...

Åååååå...så ikke dette før nå :-)
Enig med Mossan jeg....tror ikke det går noen nød på dine i det hele tatt, tvert om!
De er jo bare sååå fine også!
Klart de må ha vinterferie....skulle bare mangle...*ler når jeg ser ansiktet hennes framfor meg*
Sender en hilsen fra mine her ute...till dine ;-)
Stor klem fra meg :-)

Josefine sa...

Hei på deg..

alltid så koselig å se bilder av hønene! Skulle bare ønske at jeg var en lykkelig eier av noen sånne...sukk

Takk for boktipset...kjekt med lesestunder i go'stolen på denne årstiden:)

Ha en skjønn kveld, stor klem

Anne-Berit sa...

Ser ikke ut som de har det så verst dine høner heller,hehe.

Frk. Badegakk sa...

Flotte høner!!! Og har hun kommet med ny bok???
Jeg sitter å leser på predikanten jeg. Elsker bøkene til Läckberg, men har på ingen måte lest de i rekkefølge..Men det fungerer å lese de hulter til bulter også!=D

moa sa...

halloen randi & alle de gode hønene...
Leste det hadde strandet en hval ute hos dere i dag, stakkar....
Oj, ny bok av Läckberg...det var nytt for meg også...ja man ikke få med seg alt, heller!!!!
Og JA vi sjåast veldig snart vi, sant..!?
..fortsatt finfin kveld -
klemmer fra meg..

Anne sa...

Å ja, da er vi to, for jammen har jeg også fulgt med på hva som skjer i den lille svanske bygda :-) kjempespennende bøker. Resirkulerer her også vi vettu, alle mine utleste går rett til Anne-Berit, resirkulerte mord, he he

Håper du har kjekke dager Randi, nyter høsten og lever mye.
Sol i tøndelagen i dag, og jeg skal ut med kamera en snartur mens det ennå er lyst.

Varm klem herfra til deg.

sinneskatten sa...

Den boken står som nästa inköp.
Jag har bara hört gott om den.
Och vilka underbara hönor, det måste vara en fröjd att ha dem i närheten.

Unknown sa...

Hei og hå. Har ikke hørt om denne forfatteren før, jeg...huff. Er det krim? Jeg sluker det meste av krim...elsker det. Tror jeg skal frem med boka mi igjen i dag, for jeg sitter/ligger på sofaen med lette influensasymptomer etter å ha tatt vaksinen...usja.

GundaM sa...

Nå kom jeg på at ejg enda ikke ahr lest den boka øya du anbefalte her inne engang...?

vakre høner du viser bilde av og tenker de har det godt hos deg,)

KlemKlem

Ellen Marie Albertsen sa...

Hehe;) Vinterferie er deilig ja!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...