tirsdag 22. desember 2009

Solen har snudd:-))

Ikke lenge til vi sitter ute og nyyyter sommeren igjen..thi..thi..




...og hvorfor viser jeg et sommerbilde mon tro?

Jo..nå skulle jeg være lovlydig å kjøpe photoshop...d.v.si at jeg kjøpte Elements,mens Mannen kanskje trenger hele pakka..
Installerte...& får F...## meg ikke åpnet det. Error etc.. Dette var fredag kveld..Support åpner mandag kl.09..(og alt var prøvd i mellomtiden..) Satt 3 timer med support i går og gjorde alt han sa,men fungerer fremdeles ikke ...grrrrrrr!!
Puh! Godt å få det ut ;-)


Nå blir det stille herfra til dette har ordnet seg.. & blir det ikke på noen dager ØNSKER JEG ALLE EN FANTASTISK JUUUUL:-)

4 kommentarer:

Bente sa...

En riktig GOD JUL til deg også Randi!!
Masse klemmer herifra! :-)

pudelflicka sa...

Vad tråkigt med Photoshop. Hoppas det ordnar sig. Man blir helt tokig när ting inte fungerar.
Önskar dig också en riktig God Jul och hoppas vi ses i det nya året!
Stor kram från Hedvig

Havfruen sa...

Bra du fikk det ut:))
Ha en riktig god jul Randi, kos deg:)
Klem fra meg:)

moa sa...

huff da...
håper alt fixer seg....
MEN da sender jeg en STOOOOOOR juleklem til deg og dine...kos dere masse, masse...
vi snakkes min venn -

1000 jule-moaklemmer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...