onsdag 3. mars 2010

Det var en dag i desember...:-)

En vakker dag i desember tuslet gode Moa og jeg rundt på diverse julemarkeder... Koooste oss skikkelig og fant noen godbiter..
Jeg kjøpte meg en nyyydelig strikket kjole som jeg har på dette bildet.. Fryyyktelig vanskelig å se fin ut på henger(har prøvd.-)så dere får nøye dere med det lille dere får se her...






Strikkekjolen var litt lang,så jeg jeg besøkte etter avtale designeren/strikkersken for å gjøre den kortere.. Hadde også prøvd en linkjole som virkelig var veeeldig for stor..Damen hadde sydd en ny til meg uten å ha tatt mål,og den satt perfekt!!






Unødvendig å legge til at dagen de ble hentet var en deilig dag med mye kaffe og latter...tilstedeværelse...

10 kommentarer:

Unknown sa...

Steike, for en fin kjole! Artig med noe helt annerledes, som du ikke finner på gud-og-hvermannsen.

Havfruen sa...

Oi...både strikkakjolen og den i lin var rålekker Randi:)
Latter og tilstedeværelse...hørtes helt herlig ut:)
Ha en flott dag i dag også:) Klem fra meg:)

jannes hobbykrok sa...

Nydelige kjoler begge to,og flotte detaljer på den i lin!
Klem,Janne

Ramme Alvor sa...

Kjmepeflotte plagg! Ja eg forstår det var ein herleg dag :)

Klem!

Hobbygåsa sa...

Det så ut som en skikkelig deilig strikkekjole, og den i lin er jo bare sååå lekker! Høres ut som en deilig dag dere har hatt! Klem fra meg

pudelflicka sa...

Älskar din stickade klänning.
Jag har själv gått i en av mina cashmere klänningar sedan jag fick den. Så skönt och varmt när det är så kallt!
Kram från Hedvig

Josefine sa...

Å så lekker kjole:))

Er ikke i tvil om at du og Moa hadde en hyggelig stund på byen, skulle gjerne vært med:)) klem fra meg

moa sa...

ååååå - der er jo kjolen over alle kjoler mmmmmm ♥ ♥ ♥
retten og sletten smaskevakker...
ja guri - desember ja!
..herremin som tiden flyyyyyyyr!

lot`s of love ♥

FO - 2 sa...

Flotte kjoler.
Unike og veldig, veldig fine.
Til å bli glad av, rett og slett. :))
Er sikker på at du kjenner en herlig lykkefølelse når du har dem på. :)

FO - 2 sa...

Uuups...!
Er det sååå lenge siden jeg var innom her??? Skammer meg...! ;)
Har kikket meg rundt nå, og blir glad av å besøke deg her. Det skal du vite.
Det treet under her er FINT!!! :)
KLEM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...