tirsdag 27. april 2010

100 millioner fugler dør hvert år fordi de krasjer i vinduer!!

...sa Mannen og printet ut fugler som kunne klebes på vinduene våre...
Lite som skal gjøres for å kanskje beholde fuglebestanden og la de slippe å lide!!



Rekket opp genseren som allerede var halvveis på bolen... Håper jeg liker denne varianten bedre:-)
Takk og pris for tykt garn og pinne nr.6:-))



Spinner og strikker...tenker(på garn,fiber..verden, livet og kjærligheten:-) Går tur med hunder...møkker...lager mat,leser...etc..etc...

Meeeeen jammen fikk jeg ikke snodd inn et lite besøk i en butikk og kjøpt meg disse støvlettene jeg hadde tenkt på lenge...Veldig lenge...Faktisk så lenge at det var det siste paret...Skikkelig ment to be for det var min størrelse:-)))
Jippi...!!

4 kommentarer:

pudelflicka sa...

Du är aktiv ser jag!
Har skickat dig en liten hälsning med posten !
Kram Hedvig

Josefine sa...

Hei på deg:)

Stakkars fugler, er det virkelig så mange som dør i rutene våre..?

Skal si du er flittig med strikketøyet...og så får du tenkt på viktige ting også ♥

Gratulerer med nye støvletter, de ser virkelig flott ut! Kjekt å få seg noe nytt iblant..

Ha en flott uke videre, håper du får litt sol:))) klem

@afjo72 sa...

Ahhh, digger støvlene :o))

Men 100 millioner? Det var da en fantastisk mengde fugler. Må hope seg opp hos enkelte da, for hjemme hos meg har vi (heldigvis) lite av sånt!!

Ha en strålende onsdag!!

Vibeke sa...

pinne nummer 6, jeg misunner deg!!!:) jeg "strir" fremdeles med å bli ferdig med tunikaen, drittlei for å være helt ærlig... får ta en liten break og begynne på igjen seinere tror jeg!

her er det også regn regn og atter regn...kjedelig, er overmoden for en strålende vår jeg!

var ikke helt overbevist om at duckfeetene passet til klærne mine jeg heller men jeg syntes at de var så kule og ikke minst GODE å gå i at jeg blåste i det. mikser og matcher når det gjelder interiørstiler så da kan jeg jo gjøre det med klesstilen også :)

kom over ny musikk her om dagen og da tenkte jeg på deg fordi du likte seize the day sangen inne hos meg :) http://www.bimbianca.com/
http://www.myspace.com/bimandbianca

klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...