lørdag 27. oktober 2007

Nå er det bare oss av småtassene igjen..

På torsdag ble siste valpen hentet.. Replay har fått nytt eller tilnavn..Cactus!!Og ikke uten grunn.Den har de skarpeste klør,og vil hun opp klatrer hun opp buksebenet.I dag lå begge i sofaen..og Cactus begynte å vaske valpen.. Hun var så trøtt etter å ha hatt besøk av broren sin at hun bare lå der og sov videre.Hvis ikke det kommer et knallnavn nå på tampen blir hun hetende Indie.

Fortsatt kos lørdag kveld!!Jeg er temmelig skutt og har fyrt i peisen.Nå kommer det en venninne på besøk,så da blir det te og latter til jeg skal opp å snakke litt med hesten min.Hun er litt hoven i bakbena,men påstår det ikke er noen fare..Men hønemor som jeg er vil jeg snakke litt ekstra med henne..


7 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Katten er ikke nådig med klørne, skjønner jeg:) Nå er det vel litt trist at disse små har forlatt huset...men på en annen side kan man jo ikke ha alle sammen heller;)
Jeg tror forresten "cactus" blir sjefen i huset:)...
Så ønsker jeg deg fortsatt en superfin helg!
Klem:)

Hobbygåsa sa...

Cactus ja, det er nok et passende navn. De babyklørne henger da fast i alt. Det blir vel stille i begynnelsen uten alle valpene, men det er nok godt når alt er tilbake til det vante. Ha en fin helg!

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Men å så söta!!!kram

Petunia sa...

Herlige!
Tipper det er litt tomt hos dere??? Cactus var et passende navn.
Håper det går bra med hesten din!
*klem*

FO - 2 sa...

Sjarmerende venner dette! :)
Navnet til kattepusen er jo helt passende.
Håper at du hadde en koselig stund med venninnen din, og at hesten har det bra! :)
Ønsker deg ei fin fin uke.
Klem.

Anonym sa...

Såna sötnosar!! ;-)

Handplockat sa...

tack för titten hos mej och dina fian ord
ha en go tisdag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...