mandag 10. november 2008

Duppeditt turbo!!

Jeg elsker Raw Food:-))))Dette blir bare bedre og bedre!!
Når jeg kjøpte meg Kitchen Aid Blender for noen år siden var det min 3dje blender..Ingen ting fungerte skikkelig før den liksom..Etter at jeg har lagt om kosten har jeg hatt ekstra mye glede av den,MEN...kolben er jo såååå liten...også er den ikke alltid kraftig nok.I dag har jeg bestilt VitaMix!!!Selve kongen eller dronningen for å si det sånn..
Og da blir det ikke som når jeg kjøper symaskin og ikke syr for den skal brukes flere ganger om dagen:-))..
Firma Reif & Wolff i Danmark er importør for Skandinavia og de sender den en av de nærmeste dagene...

5 kommentarer:

pudelflicka sa...

Du måste berätta hur du tycker den fungerar när du får den.
Kram Hedvig

Anne sa...

Trøstes min for ett maskineri!!
Her snakker man hestekrefter du, både av maskina og hva den produserer!! Lekker også.

Men blander du både frukt og grønnskaker eller??

Randi sa...

Oioi...så flink du er som klarer å holde deg til dette. Jeg ramler ut av det bare jeg skal lese om raw mat jeg.
Men en blender hadde jeg kunne tenkt meg ja..:-)
Ha en fin kveld.

Tara sa...

hei...har en liten hilsen til deg på bloggen min;)
klem tara

Anonym sa...

Hvor mye kostet den og måtte du betale ekstra for å få den til Norge?

Har hatt lyst på en sånn lenge nå!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...