torsdag 27. november 2008

Passion:-))

Tror neppe jeg blir som henne selv om jeg nyyyter mye som kommer fra hennes firma Detox Your World. Til min store glede kan mye av det bestilles fra Spongdal og Living Earth Alchemy..

I påvente av å få lagt inn Photoshop igjen blir det bilder som er tatt fra nettet.

Gleder meg veldig til å selv gå på kurs lørdag og neste lørdag med overskrift "Lær og lag din egen designkjole til jul og nyttår".. Vel;nå er det ikke akkurat det med jul og nyttår som lokker,men tenk om jeg av alle greier å få hjelp til å lage en kjole. Ragnhild Karijord som holder kurset er en superflink designer og knallkoselig dame som også brenner for redesign så dette blir moro.

Håper bare ikke influensaen som kjennes litt på gang kommer for fullt.

9 kommentarer:

pudelflicka sa...

Önskar dig en skön helg och hoppas verkligen inte du blir sjuk.
Stor kram från Hedvig

Anonym sa...

Vad spännande med rawfood!! Vad äter du? Och var får du tag på recept och så? Ha en underbar 1:a advent! Och lycka till med kjolen! Stor kram!

Anne sa...

Å dette hadde nå vært drømmen da..., en designerskole, frotse i lekre stoffer og tilbehør, du så morsomt det hadde vært!!! Men med mine sykunnskaper hadde jegvel gått helt berserk med saksa før tråen har nådd nåla tenker jeg...

Litt hektiske dager her på denne tiden, og da snakker jeg ikke juleforberedelser i det hele tatt. det har jeg faktisk ikke tenkt så utrolig mye på ennå. Klart elsker jeg julen, men ikke så `julete`om du skjønner. Gidder ikke bruke så mye penger på stæsj og dill-dall som bare pakkes bort igjen i januar, for så at det blir nye "trender" igjen til netse år. Nei, gleder meg til lange frokoster med grovt brød jeg, dager ut i dagslys, lese bøker og ta livet litt med ro, DET er jul for meg. Galskap det vi driver med i grunn, men blir jo etterhvert med på det stresset jeg også når tiden næørmer seg, men skulle virkelig innerst inne ønske en hadde hatt mer mot til å sette foten ned.

Frosten har igjen inntatt trøndelag, og nå håper en det blir mer stabilt dette været slik at en kan komme seg litt ut denne helga.

Ha en superduper første adventshelg du også snuppa. Klem fra meg til deg.

Prinsesse Elin sa...

Ville bare innom for å gi deg en advents klem:O)

Desirée sa...

Ser framemot bilder på kjolen! Ha en härlig helg -kramar!

GundaM sa...

Hmm, dette hadde og vært noe for emg. Kjolekurs, redesign...

Ha en topp topp søndag, her skal stjerna straks hentes fram!

Klem

pudelflicka sa...

Hej igen,
Stolen på bilden är en gammal stol från 1700 men min snickare har lagat den och det vill si på norsk att han har reparert den. Den var sönder och kunden ville ha den gjord i ordning och när den var lagad så målade jag den på nytt. Det kan vara svårt med språket några gångar. Det är roligt att jobba med gamla möbler men det tar mycket tid och kraft.
Kram från Hedvig

Tara sa...

gleder meg virkelig til å se kjolen;)))
den blir nok råfin tenker jeg!!!

idag har vi så nydelig vintervær her i sør...flere minuser og blå himmel...og bittegranne snø på bakken:)))
må nok ut å fryse litt;)

ha en strålende dag...
klem tara

Ulrika Gabriel sa...

Har saknat dig Randi!!!
Hoppas att du mår bra!
Kram Ulrika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...