tirsdag 6. november 2007

Pay it forward:-)


Hadde sett den før,men skjerpet meg da jeg så den hos frk.badegakk.. Hva da?

Pay it forward i håndarbeidsvariant som fungerer sånn:
"Jeg vil sende en håndlaget gave til de tre første som legger igjen en kommentar i bloggen min, og som spør om å få delta i en Pay it forward(PIF)-utveksling. Jeg vet ikke hva gaven vil bli ennå, og det er ikke sikkert du vil motta den verken i morgen eller i neste uke. Men jeg lover deg at du skal motta den i løpet av de neste 365 dagene. Det eneste jeg ønsker at du skal gjøre for meg er at du gir det samme løfte i din egen blogg."

3 stk.som har lyst til å bli med på denne koselige gesten?
I så tilfelle meld ifra og jeg tar kontakt:-)

Deilig tirsdag der ute!!

1 kommentar:

FO - 2 sa...

Har allerede meldt meg på den samme "alongen"...
Responsen var ikke den aller største...
Lykke til! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...