torsdag 15. november 2007

Valgets kvaler!

Her går det i hundre med ominnredning på grunn av valp og kattunge som får tak i alt,sikre hønene for gærninger som har tenkt å drepe de..masse dyr å snakke med..og midt oppi det hele ringer telefonen!... I "gamle dager"jobbet jeg 20 år som sminkør på film og tv,men sluttet etter å ha møtt betongen for 10 år siden.Noe av det jeg var med på var 2 barnefilmer som ble spilt inn på Sørlandet.Nå skal de samme lage film igjen og så ringer de for å spørre om jeg vil ha jobben som sminkør!!!Kjenner sagmuggen,men tror vel egentlig jeg takker nei.Det er laaaaaaaange dager,og jeg trives jo så inderlig godt med det jeg jobber med nå...
Luksusproblem?Tja..det er vel egentlig det:-)

8 kommentarer:

FO - 2 sa...

Lykke til med beslutningen. :)
Var det "Kamilla og tyven".... som ble spilt inn den gang da? ;)
Den er nydelig! Dennis og... ;)

Randi sa...

Jag skulle njuta av erbjudandet, men tackat NEJ!
Jag har upplevt ungefär samma sak och känner igen kvalen. Jag är glad att jag tog beslutet att fortsätta på min nya väg. Det är trots allt en större upplevelse att ta "Nya Världar" i sin besittning. Även om det känns frestande att tacka Ja och fåfängan ropar, så tror jag inte man upplever samma utmaning om man "går tillbaka".
Randi - mitt råd är att du ska fortsätta på din Nya Väg och möta nya utmaningar. Det är ju det som gör att man växer ...
Jag önskar dig LYCKA TILL med vad du än väljer!

Klem Randi

ChatrinesLiving sa...

Spennende å jobbe som sminkør:) Men jeg skajønner godt at man blir lei og bare vil noe helt annet!
Lykke til med hva enn du velger:)
Ha en super dag!
Klem:)

Hobbygåsa sa...

Nye veier velges hele tiden, men skjønner at det gamle også frister... Jeg kjenner en som har jobbet lenge som sminkør bl.a. NRK, er på din alder og heter Kari. Kanskje vi har felles bekjente? Kjenner igjen sikringen din.. Jeg har en søt liten hund, og jeg har bambuspinner som jeg strikker med - i dag tidlig hadde jeg en rampete liten hund og bambuspinner med dype tyggemerker i... Vel, alt kan kjøpes nytt, men hadde han fått lommepenger så hadde de blitt inndratt denne uken!
Ha en fin dag!

pudelflicka sa...

Tycker det låter spännande men det är faktisk bara DU som kan bestämma vad som är bäst för dig.
Kram från Hedvig

PS. Jag är också norsk men flyttade med min man och lilla son till Sverige för 24 år sedan.

Cornelias Corner sa...

Men vad roligt att de bad dig! Du verkar ha mer än fullt upp, så fundera två gånger. Kramar!

Emmeline sa...

Sørlandet som sminkør??? Ja det tror jeg jammen jeg hadde gjort gitt! Høres veldig gøy ut for oss som ikke har så veldig glamorøse jobber, hehehe. Lykke til med beslutningen iallefall! Men Kamilla må jo være for stor for den filmen nå???

Anonym sa...

Ja njut av lyxproblemet en stund, och gör sen vad hjärtat säger!! Kram på dig!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...