tirsdag 30. juni 2009

Bugner av vakre blomster og deilige dufter:-))

Akkurat om eieren er hagen en salig blanding og ikke strigla.. Plantet de for mange år siden,og de har blitt sååå store..Når jeg kommer ut er det nesten så jeg må klype meg i armen for nytelsene står i "kø"..



Når jeg skrev at jeg hadde flotte peoner overdrev jeg ikke eller hva?



Apotekerrosene er helt ubeskrivelige i lukt og farge..Blomstrer ikke så lenge desverre,men nyyyter de imens de er her,og plukker inn kronblader og tørker..Stikker nesa nedi posen på vinteren og suger inn:-))



Bestilte 3 bøker på Capris.no som kom i dag..
Hver dag drar jeg ned på stranden på ettermiddagen og bader og leser..bader og leser..&kanskje dupper av litt..
Øya gleder jeg meg til.Har fått den anbefalt av flere..



Denne "godbiten"fikk jeg såvidt tittet i og lover svært bra:-))



For meg som er opptatt av rawfood var dette en bok jeg bare har stooorkost meg med.Så bra og informativ..



Ellers var jeg på livingfood-seminar i hele går..Masse nyttig informasjon...men kanskje litt vel "religiøst"for meg..Jeg kan også være ganske så "gjennomført"når jeg tror på noe så det var ikke det,men mere følelsen jeg fikk..

Nyyyt & Stooor klem Randi

18 kommentarer:

pudelflicka sa...

Förstår att du njuter av alla dina vackra blomster i trädgården.
Mina pioner blommade medan jag var i Norge.
Stor kram från Hedvig

moa sa...

hei du skjønne -
...mmmmm kjenner duftene dine helt hit! herlige bilder!
og så deilig med nye bøker...kos deg -

moaklem

FO - 2 sa...

Nydelig! :)
Mange vakre gleder og nytelser.
Ha det fint videre i disse deilige sommerdagene - i din fine hage, med gode bøker og alt annet livet har å by på.
Kos deg!
Sommerklem fra meg.

Bente sa...

Nå begynner jeg å bli nysgjerrig på den der "Øya" jeg og ;-)
Har nytt noen dager på stranden vi også.....godt med sommer...og mulighet til å ta det litt som det kommer.
Klem till deg!

Anne-Berit sa...

Så mange fine blomster du har i hagen din.Du kan være stolt av dem.Og en hage trenger ikke være perfekt striglet for å være vakker.
Når det gjelder bøkene kan jeg garantere at du kommer til å elske Øya.Den var virkelig god,og sitter i deg leeenge.
Nattinatt!

pudelflicka sa...

Saknar dig också. Pratade med Randi i Skåne i går och vi hoppas hitta ett hus i närheten där inom några år. Kunde tänka mig att driva ett litet bed and breakfast och flytta ned dit.
Kram från Hedvig

Hobbygåsa sa...

Åh det høres herlig ut, stranda hver ettermiddag - ja jeg drømmer fremdeles om å bo ved havet :-) Nydelige blomster du har. Her vannes bedet, men det gror saaaakte. Tror ikke jeg satser på egensådde neste år, det tar jo så lang tid før det kommer noe. Jeg kunne sikkert lest og ordnet om blomsterbed, men interessen er vel ikke helt den store - veldig mye lettere å shoppe litt ferdige som jeg kan grave ned og nyte med en gang. Ja, det blir nok slik neste sommer :-)Klem fra meg

Ellen Marie Albertsen sa...

Super Foods hørtes ut som en bok verdt å sjekke ut!

Og jøss , det er litt av noen fine fine saker som står ute i hagen din!! Lucky you:)
Håper ellers du har en super fin sommer!!
Løveklem

JULIEK sa...

Ja nå er det herlig med alle planter som slår ut. Mine roser er i farten nå og det gleder meg så. Har også fått anbefalt Øya. Tenkte å få tak i den før ferien : )

Josefine sa...

Heisan...høres ut som du lever et godt sommerliv...så herlig!

Nydelige blomster og spennende bøker...kos deg, sommerklem

Hanne sa...

Ingenting er bedre en stranden på ettermiddagen når mange har gått hjem, og ettermiddagslyset setter inn.
Klem Hanne

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så vakre bilder du viser. Herlig med sommervarme - nesten helt uvirkelig. Det er ny konkurranse inne hos meg. Sommerklem Siv

Desirée sa...

njuter av dina bilder - i min trädgård trivs inte rosorna alls.

Kram och hoppas att du njuter av sommaren!

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Vakre blomster allen sammen!
Hos meg er det litt sent med blomstring, som vanlig... Men det kommer seg etterhvert:)
Spennende bøker også! Fikk akkurat en bokpakke selv fra Capris, hos meg ble det interiør og blomster da;) Er jo ellers ikke den aller største lesehesten...

Kos deg med blomster og bøker og nyt denne nye sommeruken!
Klem fra Chatrine:)

JULIEK sa...

Bestilte de bøkene jeg og nå. Har lenge skulle hatt Øya, men falt også for den andre : )

Desirée sa...

Tittar in och hoppas du har en härlig sommar =) KRAM!

Vibeke sa...

vakkert....tipper på at du "bor" i hagen din for tiden :)
her blomstrer det som bare det også, deilig tid dette her!

masse klemmer til deg

moa sa...

halloen kjære randi!

...bare innom med en klem!
missing you...!!!

moaklemmer i massevis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...