torsdag 19. juli 2007

Øland neste:-)

Drar avgårde med retning Øland i morgen tidlig..nord på øya. Mobilen mye skrudd av..Møte gamle venner,strikke,hekle,spise..og litt vin da...Kanskje været blir fint og da skal vi på stranden. Drar med datter på 17,og en venninne av henne. Og får jeg inn internett blir det nok litt blogging. Gleder meg vilt til å stoppe å spise på denne som Cornelias Country Corner påminnet om i et innlegg.. Hennes sider er superdeilige forresten:-)
Uansett..tilbake om en uke..





2 kommentarer:

Guri sa...

Høres ut som en deilig ferie du har foran deg! Kos deg :)

Anonym sa...

Hei Lizzi!
Jeg sliter litt med innstillinger på min pc, og får ikke kommentert (tror jeg) på heklebildet ditt under her, det jeg prøvde å skrive var:

Vis bilde når du er helt ferdig også??? Dette ser utrolig flott og spennende ut!!!

;) hei og hå!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...