tirsdag 17. juli 2007

Ny symaskin:-)

For ca. 15 år siden sa min da levende svigermor at vi måtte bytte ut den gamle symaskinen,og hun skulle spandere ny.. Den har absolutt aldri vært noe moro å sy på. Enten var det en såkalt mandagsmaskin...eller vi ikke fiksa den.Heldigvis greide sønnen i huset og to kompiser som har syklubb(helt sant)og ta drepern på den fæle maskina for noen dager siden. Hadde det vært opp til mitt daglige jeg så hadde jeg nok valgt en som kunne alt.. thi..hi..det evige "alt er moro,og jeg har tid til alt" ,men jeg besinnet meg og tok en enkel,men helt super og forståelig maskin. Driver med en liten veske som jeg kanskje viser hvis jeg ikke klarer å ødelegge den etter så mange år uten å nesten ha sydd en rett søm.Maskinen ble forresten kjøpt på Ski Storsenter hos anne-b.no (hvordan klarer jeg å legge link til siden der forresten?)Beate var på jobb..hun er et elskelig menneske med mye humor og innsikt,så jeg koste meg glugg ihjel og fikk kjempegod hjelp..



1 kommentar:

Anonym sa...

gå inn i redigere teksten din, merk av teksten du vil ha link på med venstre musetast. mens teksten er merket av klikker du på den globusen som har en lenke på og så skriver du inn linken og OK :)

vips har du fått et ord/setning med strek under og da har du linka. hvis du tar og merker igjen og gir den en litt annen farge en resten av teksten vil vi se at det er en link :)

ps. kom hit via Moderncountrys blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...