torsdag 20. desember 2007

Til Tønsberg..

I går måtte jeg til Tønsberg for å ordne noe småtteri med bilen før garantien gikk ut.Det var så himla vakkert over fjorden at egentlig kunne jeg kjørt tur/retur mange ganger.Kaldt som fy,men fikk ny dunjakke til bursdagen så det gikk bra:-))
Mens jeg ventet på bilen gikk ferden inn til Tønsberg hvor jeg endelig fikk se den nystartede butikken til min venninne Azita..Den er virkelig verdt et besøk.Ligger i Øvre Langgt.hvis noen lurer..
Jeg har nå en vakker ring på fingeren som jeg skal ta bilder av en annen dag.
Verden venter!!så kos dag til dere:-)))


8 kommentarer:

Randi sa...

Jag hoppas att du nu är frisk igen eftersom du är ute och åker. Skönt med en varm dunjacka.

Gläder mig att du också har fått solljuset tillbaka! Vacker bild!

Var rädd om dig!
Kram Randi

Anonym sa...

Vakker vinter på østlandet for tida, ja! Det ligger en utfordring til deg på bloggen min!

Anonym sa...

Beklager!
Litt travelt i det siste så har ikkje fått fulgt så godt med i bloggverden...Men det er fortsatt tre som forhåpentlig ikkje har hatt den før:0)

Marte sa...

Så nydelige bilder!!! Bra at du er frisk igjen så alle hunder og katter får sagt det de har på hjertet;)

Klem Marte

Fru Grön sa...

Vilken härlig bild över vattnet!
Här är det inte fullt så kallt som man kunde önska inför jul. Hoppas i alla fall på lite rimfrost till tomten kommer.
Ha en skön helg!
kram linda

FO - 2 sa...

Nydelig bilde av fjorden der! :)

Spennende butikk. Ønsker Azita LYKKE TIL!

Hvordan går det med deg og kostholdet nå, rett før julen da?

Fin fin fredag til deg. :)
Klem.

pudelflicka sa...

Hej igen,
Ja min kompis Theres vackra Gibson har allt ! Han måste jo det om han skall charma pudelflickorna.
Stor kram till dig

Anonym sa...

så spennende da, jeg jobber jo i Tønsberg. Hva heter butikken hennes`???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...