søndag 22. februar 2009

Bye..bye til onsdag kveld:-)

Etter en fantastisk fargerik uke tar jeg meg noen dager "fri"..
Drar med fly (veldig,veldig skuffet over meg selv..men det tar mindre tid)




Og hvor skal jeg?
Til Stockholm:-))



Og hvem skal jeg tilbringe tiden der med?
Heldige meg skal til Hedvig og
skikkelig storkose meg..
Får vi Eli opp av dynen(og det gjør vi nok:-)blir det nok laaange lunsjer og middager tenker jeg..

Så nå er dere forberedt på at det muligens blir kommentarstille fra meg til torsdag..

Riktig deilig uke til alle sammen:-))

8 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Skal sjekke de ut!:)Takk:)
Ønsker deg en fantastisk tur.
Og håper at alle som elsker de koselige kommentarene dine kommer til å overleve uten i noen dager..:)
Løveklem.

Bente sa...

God tur og velkommen til Sverige!!
Klem fra Bente!

Josefine sa...

Hei..så kjekt da..på tur til bloggvenner:)) Da vil jeg ønske deg en fantastisk tur! Har ikke kjent deg så lenge, men har allerede blitt glad i de koselige kommentarene dine..så du vil bli savnet. Klem

pudelflicka sa...

Jag och pudlarna ser verkligen fram i mot att få träffa dig.
Kram Hedvig

Naturlige Anita sa...

Ha en flott tur.

Hobbygåsa sa...

Ha en riktig god tur og kos deg masse! Klem fra meg!

FO - 2 sa...

God tur, kjære deg. Kos deg og ha noen deilige dager sammen med gode venner. :)
Klem.

Randi sa...

Önskar dig en riktigt God Tur!!!
Jag vet att ni kommer att få några fantastiska dagar tillsammans! Vi andra får försöka överleva utan dina mysiga kommentarer och inlägg...*ler*
Stor kram Randi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...