tirsdag 10. november 2009

Det blir ikke alltid som planlagt...

Åhhh!Jeg som gledet meg til å dra til Lillehammer fra søndag til tirsdag!!
Mandag var det spinntreff hos Spinnvilt...& jeg stooorkoser meg der..
Torsdag i forrege uke "låste"ryggen seg..Med god hjelp fra en venninne som gav meg både øreakupuntur og mere til ble det bedre,men spinne eller sitte ved dataen var ikke helt greia..Tenkte allikevel å dra,men så fikk jammen hun jeg skulle bo hos svineinfluensa!!Hold deg hjemme..hold deg hjemme var det som det dundret i takt:-)

Første spolen er fylt med spunnet jak..Det må en maken til,så tvinne de sammen så blir det et tykt,mykt(sikkert overtvunnet!)garn som jeg har lyst til å strikke lue/hals av..
Det er laaang vei dit...



Hvorfor jeg ikke fortsetter med jak,men har gått over til dette lysegule er for at 21/22 nov. skal jeg på kurs i"videregående"spinning..Med til kurset skal vi ha en spole ferdig som vi skal gjøre forskjellige ting med..Kan jo ikke bruke den"dyrebare"jakulla til det..
Nå mååå den "dumme"ryggen snart tåle spinning og data så jeg blir ferdig:-)



Imens koser jeg meg med RawFood..
Ikke en dag uten kake og sjokolade her "i gården"..& tenk at det er bare sunt:-))...
Det er ikke lurt å si aldri,men jeg tror det skal mye til at Mannen og jeg får lyst på vanlige kaker og sjokolade etter dette..

Bildet er fra middag."Pasta"laget av squash med saus laget av tomater,masse basilikum,bittelitt hvitløk,noen bløtlagte maitakesopp..og smakt til med litt himalayasalt og cayenne..Laget i hurtigmikser..
Raskt å lage & Suuupergodt..

16 kommentarer:

Mikabella sa...

Nej Lizzi! Stackars dig och stackars din rygg! Jag önskar så att du snabbt blir bättre.

Pastan ser ju jätte god ut! Kan du inte skicka över lite?

Krya på dig min vän. Massor av kramar!!

Hobbygåsa sa...

Uff da, så kjedelig! Og så skuffet man blir når noe så koselig går i vasken. Får bruke F-en din fra forrige innlegg - Fillern :-) En stor god bedrings klem kommer her fra meg!

Frk.Badegakk sa...

UFf! ryggvondt er bare fælt! Ønsker deg riktig god bedring!!!
Spinning ser så artig ut! En eller annen gang må jeg også få prøvd meg på sånn kurs. Hadde vært utrolig artig!!!

Havfruen sa...

Vond rygg er det værste som er. Man blir så hemmet!! Når du skrev spinning først, trodde jeg det var spinning, altså sport:)) Men det er altså ikke det...

Hva det var med hjertet lurer jeg også på. Du skulle sett ham..han løp rundt føttene på meg.
Maten din så deilig ut:)
Flott kveld til deg og klem fra meg.

Josefine sa...

mmmm... den maten din frister!

Så dumt med ryggen....
Har en rygg som ikke alltid lystrer jeg også, irriterende!

Og svineriet av en forkjølelse merkes godt nå ja. Ser at folk rundt i omgangskretsen bare må melde seg ut...huff

Så gøy med spinning, sikkert veldig artig å holde på med:)

Ønsker deg en fin uke, og god bedring med helsen! Klemmer

Bente sa...

Men huff!
Håper den retter seg igjen snart!
Vet hvor vondt det gjør!

Den pastaen så jo nesten litt fristende ut jo...(sier en inbitt kjøtt-eter!)
Ha en så god kveld du kan med den ryggen Randi!
Klem fra meg!

moa sa...

Neimen hei skjønne damen...
så godt å høre fra deg!
huff da - vond rygg er ingen spøk!
så kjedelig da!
håper du bir fort-fort frisk & ready igjen...til både spinningen & en moalunsj!
stooooor smask fråm miiii

MaHi sa...

Hoppas du snart är bra med ryggen, kroppen talar ju alltid klarspråk även om egot vill annat, det är bara att rätta sig. Hörde ett bra uttryck idag. En person som skrivit detta på en vägg i häktet; "Det är alltid någon som strular till det för mig, jag börjar tro att det kan vara jag själv." Vilken underbar matinspiration du visar. Köpte Maca idag men dom hade inte raw cacao så det får jag söka vidare efter. Du är en stor inspiration. Tack vännen, kram.

GundaM sa...

Håper ryggen din ordner seg og så kjedelig at ting ikke går ens vei og svineinfluensaen den håper vi å holde oss unna eller ;)

Kos deg videre med spinninga så godt du kan. Og nå frista du meg faktisk med den amten din her inne!!! HIhi

Klem fra meg

FO - 2 sa...

FOR et lekkert måltid. :D
Nam!
Men tomater, chili og hvitløk i huset kan man trylle frem mye godt!

Håper at du er på bedringens veg.
Ta vare på deg selv og ha en finfin torsdag der du er.
KLEM. :)

FO - 2 sa...

Overskyet i dag. ;)
Himmelen ser ut som et stort akvarellmaleri i blågrå toner.
Solen trenger nesten gjennom. :D

Anne sa...

Dataproblemer, ryggproblemer og svineinluensa på toppen av det hele, kan man være mer uheldig??? en ulykke kommer sjelden alene, sies det, og det har jammen vist seg å være sant her hos deg.

Håper du er i bedring nå da, og ser litt lysere på tilværelsen.

Varm klem fra Anne.

Ramme Alvor sa...

Så flink du er!! eg har kara og spunne pittelitt i livet...det var kjekt men det hadde vore endå kjekkare å vore so fling som deg. Håpar ryggen kjem seg!
Takk for alltid koselege kommentarar i bloggen min!

Klem!!

Ramme Alvor sa...

..flink..;)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Desirée sa...

Hoppas att ryggen mår bättre nu! Ett tips är att lägga en iskudde på, finns på Apoteket. I alla fall i Sverige!

Kram & önskar dig en härlig helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...