lørdag 28. november 2009

J.. Ja,ja jenter...(og gutter:-)

Og hvorfor var hun så sen med J-innlegget da mon tro...?
Jo,fordi hun har laget istand til 1ste søndag i advent(ha..ha....takket være at jeg så hos kjæææære Moa i går at sånn var det!!
Fikk nesten sjokk jeg..Som tiden flyr..Ikke er jeg sånn superopptatt og superperfekt lageistandJulmamma heller..Men kom til poenget nå!
Hadde dere trodd at jeg laget denne? Ikke det at den er sååå fin altså,men i tide og selvlaget:-)





Som om ikke det var nok har jeg kjøpt denne utrolig vakre amaryllisen.Egentlig er den burgunder,men det ville hverken kameraet eller photoshop være med på...



Så har jeg strikket ferdig kjolen,og i kveld ble alle trådene festet..Mangler bare en heklekant så er den på:-)



Disse sokkene har vært ferdige i et år eller to...(eller tre..)Manglet bare å feste fire tråder..!(Helt utrolig hvilken motstand her finnes for å gjøre ting ferdig)
Festet de i kveld & nå er de Mannens.Han påstår det er de fiiineste sokkene han har hatt..(søten:-)



Så har jeg spunnet ferdig ulla jeg viste i forrege innlegg som er håndmalt av SuperSpinner Tove.Nå venter jeg bare på pakke fra henne for jeg har bestilt noe sååå superlekkert hun har farget at dååån.Dro tilogmed på posten 1 minutt før stengetid for å sjekke om det var kommet.Litt ivrig? Jaaaa:-)Lurer dere på hva jeg venter på kan dere se Her.Det er nr.4,5,6,7 ovenfra..



Da gjenstår bare å ønske en fortsatt deilig helg..Jeg lurer på om jeg skal dra på Julemarked på Ramme Gård i morgen...Og kanskje en tur på Jeløya..Det hadde vært deilig det:-)

Flere herlige abc-innlegg finner dere Her

17 kommentarer:

Petunia sa...

Du har jammen lov til å være sen ute med alle de gjøremålene på samvittigheten:)
Nei, bare tuller! Du er ikke sent ute. Du har jo egentlig hele uka på deg fremtil torsdag kveld.
Jeg har ukke pyntet til advent enda. Tror jeg tar det i morgen. Adventstaken har kommet frem da. Den må vi ha i morgen tidlig til frokosten.
Kjolen ser aldeles lekker ut:D

Living next to me sa...

DEsokkene var utrolig fargerike og hos meg ligger også div ting , noen få tråder med å feste ferdig. Syntes du har fått mye gjort , kansskje vi "ses "på markedet;O)F

Josefine sa...

Oj for en skjønn kjole du har strikket! Og de labbene var supersøte... Nydelig amaryllis og lysstake også...du er jo helt klar du!! Ønsker deg og resten av familien en fin adventstid med masse lys og varme:) Klem

MaHi sa...

Åh vilka fina saker du gör, du verkar vara inne i ett kreativt flöde... good for you. Ska också skapa lite julstämning här i "stugan" idag. Kramar. M

Anonym sa...

Det må jeg si; så effektiv og flink! Sokkene er superfine, kjolen også - ja, alt du har laget! Ha en fin 1. søndag i advent!

pudelflicka sa...

Vad du är duktig!
Har inte gjort något till advent ännu men ska hänga upp min stjärna i kväll!
Kram Hedvig

moa sa...

halloen!
har du svingt tryllestaven nå...?
for her er det jo stemninger fulle av advent!
og for en herlig kjole da og noen superdupersøte sokker til din kjære..flink du randimor!
da har jeg startet nedtellingen :0)
gleder meg!
ha en fiiiiiin dag - moaklemmer

Belinda Renee sa...

Det var jo en kjempeflott advents"stakke" skikkelig delikat .-)
Selvspunnet garn? ! jøss finnes det fortsatt folk som klarer det? ikke verst.
Ha en fin dag
Mvh Belinda som er ute i siste liten som vanlig.. c",)

Lene sa...

Heeei, Randi :) Long time.. Godt at Petunia har dette memet, så man husker å titte innom iblant :) Og så sååå koselig hos deg. Lunt og godt og passelig julete, som det skal være en første søndag i advent.

Håper alt ellers er godt hos deg og dine. Jeg skal huske å ta med meg linken din - klarte for en stund siden å slette alle linkene mine....!

Ha en fin kveld med stemning og lys :)

Havfruen sa...

Så stilig kjole og flotte sokker:) Ja, av og til skal arbeidslysten finne motstand:)
Du er vel i rute du...flott adventsstake.
Nyt adventskvelden og klem fra meg:)

Anonym sa...

Så effektiv du har vært! Flink Jente med andre ord. De gule sokkene var herlig, glad farge på. Ha en riktig god uke!

Elisabeth sa...

Kjempesøte sokker og fin kjole du har laget. Tenk om jeg hadde vært så kreativ...

Ha en fin adventstid

Hobbygåsa sa...

Så flott adventsstake - så flink du er!! Og kjolen din er jo bare så lekker! Flotte fargerike sokker har du laget også, hehe ja det er i slike stunder en kjenner seg elsket av sin kjære, min sambo trasker rundt i lyseblå/gule/lilla sokker :-) Kos deg med juleforberedelsene - klem fra meg!

Anne sa...

BrA!! bare elsker deg min venn. Senkede skuldre også litt sånn før jul, yes!! jula kommer allikevel, og i vårt velferdssamfunn trenger viikke SÅ mye. Bllir nesten smakvalm jeg slik som en ser at enkelte driver både seg selv og denne kjøpinga.

Forkjøla kjærringa her og går nesten bare for halv maskin, men kommer seg vel.

Trønderklem.

TorAa sa...

Utrolig morsomt og lese dette innlegget.
Ja, ja, hva mer kan en mann kommentere en å si j&vla bra;))

----

Beklager jeg ikke har kommentert tidligere.
Skyldes faktisk linjebrudd fra heimen.
Kan få abstinens av mindre. Og så fikk vi 6 kattunger i løpet av natten.
http://toraa.blogspot.com/2009/12/felicia-got-kittens-again.html

FO - 2 sa...

Ting tar tid.... Som kjent. ;)

DIGGER de fargerike sokkene!
Herlig! :)

Håper du har det fint.
Ønsker deg en finfin lørdag, Randi!
Klem.

moa sa...

jasså, så du er øko-sliten du!!!
godt du skal til turid da..hahahaha - jeg *leeeeer* enda!!

masse klemmingser fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...