søndag 1. november 2009

F=Fillern,F...,F... Og Fred

Litt spesiell uke eller hva? Mandagstema var regn...og ikke før var det skrevet så var regnet en saga blott...(Etter en litt uheldig "operasjon"på Mac´n så har jeg ikke et stort billedbibliotek og må ta nye)Så fort uka var omme begynte det å regne igjen..!
Så tenkte jeg at jeg skulle ta frostbilder til ABC..Vips så var frosten borte..
Men sååå kom det værste!Jeg har ikke kommet inn på blogspot hverken hos meg selv eller andre siden torsdag kveld!!

Rister det hele av meg og velger Fred..& tok et bilde jeg hadde på bloggen for leeeeeenge siden...

Mannen og jeg har vært gift i 26 år i dag!!! Grattis til oss:-))



Kos dere med flere ABC innlegg:-),
og ha en strålende søndag:-))

18 kommentarer:

Havfruen sa...

Grattis med dagen:))
Blogger har ikke vært grei siste dagene nei. Samme problem her også. Men i dag ser ting ut som det skal fungere.
Flott søndag til deg og klem fra meg:)

moa sa...

hallo du skjønne -
grattis til deg & mannen!
..har ikke hatt tid til noe særlig blogging i helgen, men jeg har slitt med å komme inn...
Så mitt F-ord blir da Fy Fabian!!!
...men likte da Fred bedre :0)
kos dere med dagen & hverandre..

smask fråm miiii...

Ellen sa...

Ønsker dere en fredelig feiring av flotte år sammen.

Fortsatt god helg!

Niemor sa...

Gratulerer så masse til deg og mannen =)

Henny sa...

Tillykke med dagen!

Turid Holm Flaa sa...

Gratulerer så mye, fred er et godt ord. Forstår deg godt når det gjelder en viss frustasjon over datatrøbbel og bilder som forsvinner. Hadde problemer med min og andres blogg i går, og ble ganske frustert. Trodde det var min maskin som hadde gått helt i surr. Men har skjønt etterhvert at det er flere som har opplevd det samme. Ønsker deg en god søndag og en god uke.

Petunia sa...

Så koselig da, Randi!! Gratulerer:)
Blogspot har ikke vært venn med noen om dagene. Jeg synes d ekunne ha sendt ut en mail om at de skulle gjøre ting og tang på systemet. Det er jo litt nye ting kommet. Ikke alle bruker blogspot sin egen "nytt innlegg" mulighet og får ikke mesd seg beskjeder. Og når vi ikke kommer inn på blogger bloggen heller for å få info, så blir alt bare helt håpløst.
Men nå virker det og nå kan vi bare nyte:)

Hobbygåsa sa...

Grattis til dere! Fred ja, det hadde vært noe - særlig Fred i verden - men vi får nøye oss med den freden vi klarer å skape rundt oss. Kos dere - klem fra meg!

GundaM sa...

Dataprakk på hele linja virker det som men ser ut til å ha ordna seg nå da ;)

gratulerer med dagen du vakre og gubben ;)

Eli Kristin Magnussen sa...

Gratulerer med jubileet! Hadde store problemer med blogspot i hele går, men nå er den ok igjen :)

Nyt resten av helgen!!!

Anonym sa...

Gratulerer med bryllupsdag. Tenk 26 år, det er jammen ikke alle som klarer. FLott F bidrag. Kos dere videre i helgen!

Josefine sa...

Heisan...

Forstår at det er mange som har hatt bloggproblemer de siste dagen...kjedelig

Gratulerer med dagen...skikkelig stilig! Skulle gjerne delt ut en stor gullmedalje til dere.....nyt kvelden og hverandre:))) Stor klem

Living next to me sa...

Blogglandia har vært stengt , trodde det var sensurert jeg , der jeg var men så var det altså ikke det. Grattis med dagen , vi har den 23 .
F.

Mikabella sa...

Grattis Lizzi! Och stort grattis till mannen som har fått äran att tillbringa 26 år med en så härlig kvinna som du!
.
Har också haft problem med blogger! Grrrr...förstör husFREDEN. ;)
.
Massor av krmara till dig och hoppas att du får en riktigt koslig o mysig dag med din kärlek,

TorAa sa...

26 år - hurra - såååå bra.
Hva fant dere på da til Sølvbryllupet?

Vi reiste til "Sølvlandet"
http://toraa.blogspot.com/2007_12_01_archive.html

--- Du er tydeligvis ikke alene om å ha problemer med særlig Blogger om dagen. Har du siste versjon av Safari?
Eller bruker du Firefox?
--- Jeg undrer fordi jeg tester som regel på Firefox, IE og Safari. Det får greitt med min Lenovo ThinkPad. Hmm?

Beklager jeg er sent ute med kommentar, det har sin naturlige grunn.
http://toraa.blogspot.com/2009/11/from-germany-to-norway-to-see-baby.html

Her er mitt ABC-F
http://toraamusic.blogspot.com/

MaHi sa...

Stort stor grattis till er båda. Många kramar M

Belinda Renee sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdag :-) Ikke verst, 26 år, det må jo Feires.. :-)

Anonym sa...

Ikke noe dårlig valg for F det. Gratulerer med overstått!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...