mandag 23. november 2009

I...Inspirasjon:-))

Litt sent ute for I...innlegget,men jeg har vært på Lillehammer og storkooost meg..
Inspirasjon er bare "fornavnet"! Viderekommende kurs i spinning...&som vi har kost oss.
Spinnvilt på Lillehammer har verdens herligste eiere som holder kurser og selger utstyr og fiber..En skikkelig godtebutikk er det:-)For å være ærlig synes jeg det er utrolig å være like blid og ha en tålmodighet uten like med meg som ikke akkurat er født ved rokken for å si det sånn..





Måtte bare ha dette som er håndmalt av en av eierene... Tove..Tusenkunstner og suuuperflink:-))



Har såvidt begynt å spinne av det... Ser litt på webtv imens rokken går..Det er Hellstrøm det da går i.Det klarer jeg å følge med på samtidig som jeg spinner..
Kanskje jeg heller burde ha valgt Luksusfellen..he..he..



Hver første mandag i måneden er det spinnetreff hos de...så om 2 uker befinner jeg meg på Lillehammer igjen...

Flere ABCinnlegg finner dere Her:-)

14 kommentarer:

pudelflicka sa...

Imponerande!
Kram Hedvig

MaHi sa...

Åhh vad fina garner, speciellt det med regnbågsfärger. Förstår att du haft en bra helg. Kram M

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Havfruen sa...

Bare du ikke går spinnvill ved rokken:)) sikkert artig å lære seg...

Jeg er sliten ikveld...av ingeting:) Major ligger rett ut enda.
Ha en inspirernde aften og klem fra meg:)

Petunia sa...

Spinning for meg, er sykling!! Så jeg koblet ikke med en gang. Men dette er jo herlig! Må ha vært kjempegøy!

Josefine sa...

Heisan...

Skjønner godt du koste deg her, det ser så utrolig gøy ut!! Nydelige farger på garnet også...å jo være kjekt å lage ting fra bunen på denne måten...

Ha en fortsatt fin uke, stor klem

GundaM sa...

Skjønner du koser deg med dette, så herlig og flott garn blir det! Artig lage det fra bunnen av!

Her i trøndelagen går ting opp og ned, mest opp nå ;)

Klem fra meg

karna sa...

Det er godt å få inspirasjon :-)

moa sa...

...bedre sent enn aldri!
sååå fiiint garn, i herlige farger!
flinkingen! ..så du har kost deg på lillehammer igjen du! ble det en tur innom fruens vilje da..?
jeg var faktisk på nesodden på søndag..min håpefulle spilte kamp..og banket fagerstrand 10-3..JUUHUU - så vi dro derfra med store smil, hihi..
..fortsatt finfin kveld frue!
moaklem

TorAa sa...

Her ble jeg hensatt, for ikke å si innført i en helt ny og spennende verden.
Takk for at du delte- Og bildene er jo rene kunstverk

FO - 2 sa...

Skjønner at du blir både inspirert og glad av dette.
Nydelige farger på garnet!
Kos deg videre! :)
God klem.

Mikabella sa...

Vilka vackra garner! Verkar så rogivande och lugnande att få pyssla med.

Du...Jag har en liten utmaning till dig på min blogg ;) http://mikabellas.blogspot.com/2009/11/ledsen-tjejeren-liten-utmaning.html

STOR KRAM!!! :)

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu

Mia sa...

Spinne er ikke bare enkelt, så fint at det finnes kurser. Jeg hade trengt et for nybegynner, ikke viderekomne, synes dine garn ser fine ut jeg..men Lhr er litt for langt vekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...