fredag 21. september 2007

Drøbak:-)

Lille due..
Lille due ligger tett ved siden av Blomsterbutikken. I et nydelig gammelt hus med "skeiv"stentrapp..og maaaasssse lekkerbiskner.Er litt på tepper og kos for tiden...Og noe av dette ble fangsten:-)




Drøbak Blomsterbinderi..
I rettferdighetens navn..fargen på gladiolene er såååå skjønn,men det ble ikke sånn på bilde..
Tone som eier Drøbak Blomsterbinderi er en skikkelig "godjente"med en vanvittig sans for det hun driver med.Alt er lekende og tilsynelatende lett(hmmm..ja særlig..)...og vakkert.Alt er håndplukket..Jeg elsker den butikken:-)
Lykten i bakgrunnen av kula med eføy fant jeg der på forsommeren..

11 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Så nydelig alt sammen! Er det ikke herlig med shopping. Og Drøbak er jo byen som har innebygget kosestemning da. Fin liten by. Ha en fin dag!

Hobbygåsa sa...

Det blir alltid noe feil når jeg strikker også, men øvelse gjør jo mester sies det... En fn helg til deg også!

FO - 2 sa...

Det er alltid kjekt å fornye litt.
Lykta og krukka med Eføy var en fin kombinasjon! :)
Kos deg og god helg. :)

minerva.jor sa...

Skjønner at du elsker den butikken!
Inka er jo så herlig- en stolt mor, som også viser omsorg for den lille pusen!
Ha en fin helg:)

Petunia sa...

Har "tagget" deg på bloggen min!!! Kom innom meg og sjekk!

Frk.Badegakk sa...

Blomster er noe av det mest fantastiske som er! Misunner deg de gladiolene...!!!
Du har forresten blitt tagget. Av meg. Se i bloggen min for nærmere informasjon;)
*klem*

Olstad sa...

åhhh så mye fint. Gladioler er virkelig flott.

Rosépikene sa...

Så fine bilder. Tror jeg må ta en tur til den butikken, ser utr til at de har mye fint :-) Jeg har tagget deg, så på kommentarene at du allerede har blitt det i helgen av andre, men, men... Ha en god søndag!

organic-lizzi sa...

Tusen takk for koselige kommentarer.Jeg vet jeg er blitt taget,men har ingen mulighet til å ta fatt på det nå..Farter i by og bygd og snakker med massevis av hester og hunder...
klem Randi

Hem och Lycka sa...

Åå vilken underbar lykta, föll pladask! kram

Hem och Lycka sa...

Förstår verkligen varför du älskar denna butik, åå vad fint! kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...