lørdag 29. september 2007

Tagging...

Ble tagget for mange dager siden av petunia,frk badegakk og rosepikene

1)Link til den som har tagget deg.
2)Fortell 7 sannheter om deg,litt forskjellig og litt rart.

Så skal man tagge 7 nye,men det dropper jeg for jeg tror nok de fleste er allerede tagget..

1)Jeg elsker research og innkjøp som igjen betyr at det å få tid til alt er nærmest umulig..Får tak i alt som tilsynelatende er vanskelig å få tak i,men da har jeg brukt masse tid på det og har ikke tid til å lage noe av det..

2)Liker dårlig at det er kaldt på badet

3)Stiller alltid opp når det er krise,men gjentar samme krisen seg gang på gang er jeg på grensen til det uhøflige uinteressert.

4)Ser det tragikomiske i veldig mye,og må besinne meg for ikke å le i upassende situasjoner.

5)Du kan nok alltids "kødde"med meg,men prøv deg ikke på barna, dyrene eller mannen min!!!!!

6)Klarer ikke å se skumle filmer(spes.thriller)Gjemte meg bak en pute selv når "Asylet"gikk på barne tv!

7)Holder heller munn enn å si eller skrive noe jeg ikke mener..(så vet dere det når jeg kommenterer)

4 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Long Time;O)
Blitt lite blogg med meg også i det siste, men sååååå søte valpene er blitt , og så store da !!
Artig å lese litt om menneskene bak bloggene også :)
Så hyggelig kommentar fra deg på bloggen i dag , det satte jeg pris på , takK!
Om du vil ha nyhtesbrev blir jeg kjempeglad om du legger det inn i butikken , så får jeg mailadressen din , det er en egen kategori med det der ;O)
Ha en TOPPERS søndag , klem!

Frk.Badegakk sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Har aldri tenkt på å selge noe, men jeg kan alltids lage opp noen votter og prøve å få solgt de. Det er jo bare kos å holde på med på fredagskvelder f.eks;)
Kan gi beskjed når jeg kommer så langt!

Fantastisk skjønne babydyr du har der. Jeg har lagt merke til at alle mine biologiske alarmklokker ringer for fullt for tida, uansett hvilken rase baby jeg ser. Katt, hund, hest, mus, menneske. Doesn´t matter! Bebiiiiiii!
*ler*
Jadda... =p

FO - 2 sa...

Morsomt å lese om deg Randi. :)
Jeg ler også (altfor ofte) i "upassende situasjoner".
Kan være pinlig noen ganger.... ;)
Men, i motsetning til deg så elsker jeg thrillere og grøssere. :)
Det å se det tragikomiske og det å ha galgenhumor er en god egenskap. :)

Frk.Badegakk sa...

Jeg skulle liksom gi deg en kommentar tilbake, men så ble det så langt at jeg sendte deg en mail istedet.
Takk for hyggelig hilsen på bloggen min i allefall!
*klem*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...