lørdag 1. september 2007

Litt av en lørdag.

Stod opp kvart på seks for å kjøre yngste datter til folkehøyskolen hun går på. Hun bare måtte hjem en kort natt for å se valpene.Hun kunne ikke få nok av de...og jeg storkoste meg for at hun var hjemme.
Så bar det til en hest jeg skulle snakke med...men der var det tre andre som også ville. Veldig koselig,men er helt klart litt sliten nå.
Dere får unnskylde at jeg bare legger ut bilder på hundene mine,men har ikke tatt noen andre bilder etter jeg fikk igjen maskinen...og alt forsvant jo når den gikk istykker.(Dumma hadde ikke backup,men nå har mannen min kjøpt en minnebrikke jeg kan legge de over på.)

Ville også fortelle at jeg har skjerpet meg og lagt inn kommentarer til kommentarene på siste innlegg,og skal fortsette med det.

Nyyyyydelig søndag til dere:-)

11 kommentarer:

Olstad sa...

åhhh for en nydelig liten krabat...

Cornelias Corner sa...

Åhhh...fortsätt att lägg in bilder på de små!!!! Är lite nyfiken på när du pratar med hästar! Kan du inte berätta lite om det? Kram-kram!

organic-lizzi sa...

Olstad.. Tuuusen takk:-)

Cornelia.. Det skal hvertfall bli flere bilder av de når de får øyne.
Enten lager jeg et innlegg om dyretolk eller sender deg en mail:-)
klem til deg

Nina sa...

så söta små valpar - man blir ju helt betagen ...
ha en härlig måndag !

FO - 2 sa...

Skjønn ja! :)
Koselig med datteren hjemom en tur. Så, fikk dere kost dere med hverandre og hun med de bedårende små valpene. :)
Håper du har fått litt energi igjen.
Klem.

Hem och Lycka sa...

Ååå men guud vilken söötnos!!!

Anonym sa...

VA kul,, Jag tycker det är bra, att era tre avkommer är uppväxta med vegetarisk kost.
Det här med hur många som är vegetarianer tycker jag kan variera väldigt. Jag gick i skola i norrland, där va nästan 50 % i klassen vegetarianer. Men bland mina kompisar från skåne (södra sverige) finns inte en enda vegetarian. PÅ mitt jobb, och jag jobbar med inspelning av film, så finns också väldigt många vegetarianer. Överlag tycker jag nästan att det är 1 på 10 personer som är i alla fall fuskvegetarian, SOm äter fågel o fick men inte rött kött.

Va kul att en norrbagge läser min blogg. DU kankse känner Anders Braasmo Christiansen. En Skådespiller från Norge som jag Nyligen jobbade med i Arn filmerna.
/ ROnny

Gnäll härifrån till evigheten sa...

helt ok att du länkar ; det gläder mig ...

Anonym sa...

Den var søt ja :)

Anonym sa...

Åh vad sugen man blir! Önskar att jag hade ett större hus så jag får plats med fler hundar...! Tack or din snille kommentar om mina 8 egenheter...
Kram från Kicki

organic-lizzi sa...

stygga lilla loppan.. Ja,jeg får ikke nok av de:-)
fin dag til deg også!

ida.. koste meg skikkelig:-)
takket være kostholdet går jeg ikke så dypt i slitenheten lenger:-)

mia.. takk..det varmer:-)

ronny.. svarer hos deg..

gnall herifrån till evigheten.. ?

thomas.. takk:-)helt enig..

kicki.. krysser fingrene for større hus. klem til deg også:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...