lørdag 8. september 2007

støvler hjalp!

For tre uker siden kjøpte jeg meg nye støvler..og siden det har det knapt regnet.
For meg må de gjerne stå der ubrukte..jeg elsker denne solfylte varme høsten...

Er litt i ammetåka:-)lille tassa som foreløpig heter Opus Eseks(E-6) får bare morsmelktilegg.Såååå tynn hun var kan hun ikke ha fått mat på leeeenge,og så derfor tenker jeg det holder i en ukes tid.Søta klarer ikke å suge heller..hun bare biter på smokken.Inka(valpemamman) er nysjerrig og snill,men jeg ser ingen grunn til å pushe at hun skal amme katten når det går bra uten.Opus sover veldig mye,og er nok temmelig trygg der hun har lagt sin elsk på min yndlings ulljakke fra Odd Molly(god smak den katten ja)..hun sov sammen med valpene i sted forresten.
Nå ser det ut til at valpene får øyne veldig snart.Da blir de om mulig enda deiligere:-)

Ha en nydelig søndag i morgen!!

9 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Ha støvlene framme så kanskje sola fortsetter!! Godt å høre at lille E6 har det bra og at den vet å velge seg riktig koseplass. Skjønner godt at Inka har nok med sine egne, men hun er jo fryktelig snill med pusen da. En god søndag til 2 og 4 bente herfra!

Guri sa...

For en skjønn kattunge, og den var heldig som ble funnet av dere. Har ikke ord for hva jeg mener om folk som forlater dyr sånn...
Du får kose deg i finværet :)

organic-lizzi sa...

Hobbygåsa.. Søren,skulle ikke sagt det kanskje for nå regner det...
:-)at søta har det bra..og at Inka er veldig snill..
Fin-fin dag til deg..!

Guri.. Vi er heldige vi også:-)selv om det foreløpig er litt "jobb".Mannen min er i særdeles klartekst hva vi gjør med "sånne"..
Kos dag til deg!!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Helt utrolig med lille pusen da:)
Og så godt at det var akkurat dere han kom ut for !!!

Flotte støvler i deilig vær j a, tjihi!

Klem og gooood uke!

FO - 2 sa...

Kankje jeg må kjøpe nye støvler og.... ;)
Sol akkurat nå, mellom bygene... :)

organic-lizzi sa...

Anniche.. Storkoser oss med pusen:-),men håper nattematingen snart er over..
Solen skinner igjen...:-)
Fortsatt fin uke til deg.. Klem

Ida.. Løp og kjøp!! Her regnet det såvidt i går,men ikke nok til å bruke støvlene!! De står ubrukte fremdeles:-)thi..hi klem

Anonym sa...

Hej,, Vilka söta valpar du har. Man kan dö så sött.

TAck för att du läser min blogg.
Vet du vad jag tror du är intresserad av, Jag kommer om allt går som planerat åka ner till "Friland" i danmark. En helt ekologisk by. Jag har hört talas om den och har blivit nyfiken på vad det är och tänkte kolla upp. Jag kommer skriva om det på bloggen..

HA de gott,.. /

Nina sa...

du vilka fina stövlar du köpt. jag skulle också behöva nya...jag älskar gummistövlar . skulle kunna köpa hur många som helst men känns lite onödigt....men ett par nya till hösten är aldrig fel.

organic-lizzi sa...

Ronny.. Tuuusen takk:-)jeg smiler i ett kjør når jeg ser de.Hørte om noen som var på høstmarkedet på det stedet du nevner..Jaaaaa skriv om det hvis du drar dit.
Du har en kjempefin blogg med ting som interesserer meg veldig...

Styggalillaloppan.. Tusen takk.. Et par nye støvler til høsten er rett og slett deilig det:-)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...