fredag 9. november 2007

Engler..

Med disse søte englene fra Lille Due i Drøbak vil jeg ønske dere en deilig fredag..

Koselige å møte de når vi kommer inn i gangen,men ikke så kraftfulle som de vi omgir oss med til alle døgnets tider.Skjønner at Martha kunne hatt noen klokere rådgivere,men fatter virkelig ikke at det kan skape så mye frykt og sinne.Jeg får stadig hjelp av de på mange forskjellige måter.Selv jeg ble målløs da de i sommer fikset airconditionet på bilen min(hadde vært i uorden i flere uker,og tilogmed vært innom verkstedet).Sa at de fikk bare ordne det og det med en gang der jeg satt og svettet i bilen.Slo det på og der var det full action:-)




Klar over at bildet er litt uskarpt,men dere får bare unnskylde meg!

8 kommentarer:

FO - 2 sa...

Englene dine er skjønne! Litt uskarpt, men det er vel slik engler opptrer også....
De passer på i bakgrunnen, uten å være dominerende.

Nå vet ikke jeg hvor alle grenser går, i forhold til engler og andre sjeler. Men, jeg er sikker på at pappa passer på meg....
Har også opplevd å "møte på" sjeler. Og jeg visste med en gang hvem det var! Hørte latteren til og med! Sammen med andre, så da var jeg heldigvis ikke "tullerusk" alene.... hehe.

Og Märtha ja. Jeg har forståelse for hennes syn og tro.
Men, synest nok at hun er litt uproff....
Synest hun er blitt en smule "Arisk"!

Jeg såg på "Åndenes makt" på TV Norge på fredag. Det var sterkt. Det var jo "bare" familiemedlemmer som var i huset, sammen med de nålevende. Men, de bråkte fælt, disse sjelene eller energiene.... ;)

Èn ting lurer jeg på. Hvor går grensene? Fra at man er en engel og passer på og til at man er en stakkars sjel, som ikke får ro...... Hva tror du Randi?
Hvem hjalp deg med bilen? Vet du det?

FO - 2 sa...

"Åndenes makt" var altså på søndag.... ;)
For ordens skyld.
Men, det vel det sammme.

Må bare fortelle en ting til.
I barndomshjemmet til ei venninne av meg her. Ja, der er bestefaren hennes og passer på. Alle hører han. Han går i trappa osv. Moren til venninna mi synest det er "tomt", hvis de faste skrittene osv. ikke høres på en stund...
Svigersønnen skulle inn der og hente kaffe engang. Alene (hadde nøkkel). Han ble så redd at han sprang ut - Uten kaffe! Hehe.

Dette ble mye fra meg. Men, det finnes så mye her....
Og nå tror vel de andre besøkende her hos deg at jeg har "tippa over" ... Haha.

organic-lizzi sa...

Ida.. Så deilig da at pappan din passer på fra den andre siden:-)
Morsomt at du kalte det Arisk..for det er netopp det det er!!
En sjel som ikke har falt til ro kan være flere ting.Bl.annet en som ikke selv skjønner han eller hun er død,veldig knyttet til det matrielle på jorden etc.Og du merker veldig stor forskjellpå en engel og fortapt sjel når du er blandt de heldigvis..
Akkurat hvem som hjalp meg med bilen vet jeg ikke for jeg kaller inn "hele troppen"!
Selv så jeg ikke åndenes makt..
Utrolig morsomt med den svigersønnen:-)..Ingen tror det har tippet,men hvis noen skulle det ser de en meget liten del av det vi er en helhet med..
Fortsatt fin dag og god klem Randi

FO - 2 sa...

Takk for svar. :)
Er enig med deg.
Sjelene og energiene har nok ikke samme utgangspunkt når de forlater det fysiske.
Noen får ro, andre ikke.

Og du den latteren jeg hørte. Det var ETT spesielt menneske, som i livet var meget humoristisk, og med ett lurt smil! :)

FO - 2 sa...

Jeg ble så engasjert her, så nå står det ida, ida, ida nedover hele vegen her... Hehe. ;)
FORTSATT FIN DAG til deg også! :)))

Hobbygåsa sa...

Englene dine er utrolig fine! Litt av en butikk det der tydeligvis. Skulle ønske jeg bodde i nærheten ja. Ha en flott helg! Klem herfra.

Randi sa...

Så underbara och dansande änglar!
Jag ÄLSKAR änglar! Och samlar på dem - man kan ju inte omge sig med för många ... eller hur?

Kram Randi

PS. Skönt att veta att även du omger dig med skyddsänglar!

Anonym sa...

Söta änglar!! Gillar änglar rätt mycket, men jag är en riktig hjärt freak!! Har hjärtan på en massa saker..Hoppas verkligen att jag har en skyddsängel, men det är nog jag själv som skyddar mig mest(och sätter mig på pottkanten!! :-O)
Tjingeling på dig, och ha en go helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...