fredag 6. mars 2009

A...Arkitektur!!

Petunia har startet norsk utgave av ABC Wednesday:-)
HER finner du hennes side om dette og de andre som er med..



Fikk så lyst til å bruke ordet arkitektur.Ikke at jeg er noen "racer"på det,men er det ikke helt utrolig å smelle opp brakker som barnehage foran dette vakre gamle huset.
Det ligger et par minutter unna der vi bor,og sletta er flittig brukt til lufting av hunder,grilling(for de som liker det),ballspill etc..
Trodde virkelig ikke mine egne øyne da jeg så hva som skjedde der!!
Er ikke i nærheten av hjertinfarkt på grunn av dette altså..Bare et lite sukk..:-)





26 kommentarer:

Petunia sa...

Ja, jeg forstår hva du mener. Det er jo helt kriminelt. Jeg fatter ikke at det er mulig.
Bra valg for ABC på norsk og bra vinkling:)
Kjekt at du ville være med!!!

Rune Eide sa...

Arkitektur - eller mangel på sådan. Det kan bli en hel debatt av den slags. Og det burde det bli når man ser slikt som dette.

GAWO sa...

Kræsj arkitektur :-)
Tenk at noen gjør sånt uten å tenke!!
Flott vinkel på ordet arkitektur.
Lykke til videre. For du henger vel med på B?

VALKYRIEN sa...

Helt enig - dette var virkelig kræsj! Et så flott hus bortgjemt bak noe som ikke kan kalles arkitektur i det hele tatt! Forstår hjertesukket!

GundaM sa...

Huff da, men dette må da vel være midlertidig får en tro...? Får inderlig håpe det!

Takk for sist foresten, så koselig da og så snill du er! Skulle ønske vi kunne treftes så kunne jeg gitt deg en skikkelig god klem ;)

Hobbygåsa sa...

Hehe, nei pent var det jo ikke. Her må jeg bare harke litt uskyldig... Hvis brakkene er grå med grønne karmer så vet jeg hvor bra det fungerer. Har selv jobbet i slike brakker i flere år, og holdt orden på tallene i firmaet som leier de ut. Flott og utfordrende jobb. Men vakkert er det ikke nei. Nå er jeg endelig på nett igjen etter flere dager uten kontakt. Får jo helt abstinenser av å se på en pc uten å kunne få brukt den hehe. Ha en fin helg - klem fra meg!

Rune Eide sa...

Meg igjen - selvfølgelig, bare gøy.

PS Men stikk innom Visual Norway i morgen også...

Anonym sa...

Ikke pent det der nei!

Unknown sa...

Flott vinkling, Randi:0)
Og dette kan vel gå under kategorien mangel på arkitektur??
Har eit skrekkeksempel her omkring og...Eit eldre hus som er klæsja opp eit hypermoderne tilbygg...Det ser ut som det berre er mista noko ned og tilfeldigvis landa der....
Ha ein fin kveld, Randi:9)
Klem

Berit T sa...

Ja forstå det den som kan, det skulle være plasser nok rundt om i vårt land, men det virker som de tar det som er enklest.

Men en flott A alikevel.

Viola sa...

Hei. Der fikk du to fluer i ett smekk da :)
Er sikkert irriterende at det kom et bygg foran den vakre bygningen ja.
Fin måte å vise tema A på. :)

Bente sa...

Sukker i kor med deg!
Klem/Bente

Desirée sa...

Fy då! Hur kan de???

Provade på yogan igår och jag är helfrälst =) Ska anmäla mig till en kurs!

Önskar dig en härlig och go helg - KRAM!

naturglede/Randi Lind sa...

Man får prøve å smile til sånne tilstander, ellers blir man helt ødelagt. Forstår ikke sånn arkitektur jeg. Pent blir det i hvertfall ikke. Ha en fin lørdag:)

FO - 2 sa...

Ikke spesielt vakkert nei....
En "skamplett" egentlig....
Håper det ikke blir stående slik veldig lenge da...

Takk for alle gode ord og kommentarer hos meg. :)
Du er god!
Jeg har ikke hatt så mye blogglyst eller inspirasjon de siste dagene.
Husbonden kom hjem fra Spania på tirsdag og jentene har vinterferie.
Siden har jeg vært så veldig, veldig forkjøla. Sukk.
Og tro meg, det er akkurat i slike stunder, da man ikke orker å blogge selv, at slike kommentarer, som dine varmer!
Jeg går til fysioterapi for kneet mitt. Han har satt akupunktur de siste gangene. Da han oppdaget hvor forkjøla jeg var, så satte han noen nåler i hodet og halsen min også. Vet du at jeg fikk igjen luktesansen og nesen åpnet seg, bare ett kort øyeblikk etter at han hadde satt nålene. Han er fantastisk! Juhu! ;)))

Ønsker deg en finfin lørdag, kjære deg! Er glad for at du er her, i Bloggland!
KLEM!

Tara sa...

huff...ja dette var jo ikke mye pent!!! helt tragisk, faktisk...
bra valg for A'en:)))
god helg, vennen!!!
klem tara...

Anne-Berit sa...

Enig,dette var ikke bra,det var derimot innlegget ditt,kjempebra:o)

Ramme Alvor sa...

Her snakkar me nok om politiske vedtak som må gjennomførast før neste valg...kva er eit gamalt hus frå eller til då? :)

Heilt einig med deg.
Britt

heidi sa...

Oi... enig, dette var en stor brøler spør du meg, hva i all verden tenker de på????

Fin løsning på oppgaven.
God helg til deg!

Ellen Marie Albertsen sa...

Ja, det var vel egentlig første gang brus hadde smakt godt;)

GAWO sa...

Det var 20 år siden jeg sist var på Lanzarote og jeg kan love deg at det var forandring. Ganske snodig, jeg havnet på akkurat samme sted som sist, helt tilfeldig og den gang var det kun et stort hotell der. Nå var det nærmest en stor landsby. Jeg kjente meg ikke igjen. Jeg synes at det var hyggelig selv med all utbyggingen. Vakker natur og passe store hus. Ta deg en tur da vel .-)

Vestlandsjenta! sa...

Ja, skjønner godt hvordan du føler det. Staten og kommunene har en lei tendens til å bygge akkurat der det passer seg og spør ikke andre! Ha en flott helg uansett!

Josefine sa...

Huff..det der var ikke noe særlig nei:( Forferdelig at det der er lov. Ofte blir det sagt at det er midlertidig..så blir det stående.

Ønsker deg en fin kveld, klem

Anonym sa...

Huttetu!!
Håper den brakkebyen av en barnehage blir en midlertidig affære.
Flott du tar det opp! :)

ArneA sa...

Godt valg, men pelsen som finnes lenger nede på bloggen ville også vært verd et
Ah
Nydelig.

amylin sa...

Nydelig gammelt hus, og barnehagen sto overhodet ikke i stil, nei. Ha en fin uke allikevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...