søndag 1. mars 2009

Mandagstema=Delikat

Delikat...
Et ord som kan være så mangt...
Maten jeg lager kan være det,men på bilde er det slett ikke sikkert det ser sånn ut.
Elsker dyrene mine,men delikate...?
Huset mitt er deverre slett ikke delikat..
Så er det å velge da:-)
Alt hos Hedvig er bare så utrolig delikat..Det blir sånn når hun har hatt en "finger med i spillet".Maten,huset,innredning, etc.etc..
Valgte å vise en av hennes delikate pudler liggende svært så delikat..



Flere innlegg fra mandagstema finner du her

24 kommentarer:

FO - 2 sa...

En fin omtale av din gode venninne. Jeg ble litt rørt over hennes fine ord om og til deg, jeg. :)

Ønsker deg ei fin ny uke Randi.
Klem fra meg.

Ellen Marie Albertsen sa...

Ja, det må vel nevnes at jeg rydda i en halv time, kasta ark, satt i permer, osv osv. før jeg turte å ta noen bilder!;) Hehe. Men takk:)
Håper du får en delikat mandag, ryddig eller ei ja, det er ikke det som teller. -Kose seg med livet, og ha slike lykkedager som du snakker om- det er viktigst.
Nattaklem , Løvinnen:o)

Randi sa...

Ja, Hedvig har en speciell känsla det Rätta! Och bilden på en av hennes pudlar är bedårande. Nu har jag testat Hedvigs recept på vitt te + soya-mjölk och det var verkligen DELIKAT!!! Tack för tipset!
Önskar dig en skön vecka.
Kram Randi

pudelflicka sa...

Tack söta Randi för dina vackra ord. Du är en underbar människa.
Stor kram från Hedvig

Unknown sa...

Eg syns det er delikat å lese om eit flott vennskap mellom deg og Hedvig:0)
Det kjem så tydeleg fram kor mykje dokke set pris på kvarandre, og slikt blir ein rørt og glad av...
Nydeleg puddel!!

Anonym sa...

Ja, denne puddelen vet å kose seg! Delikat innlegg, og veldig vakkert å lese om deg og Hedvig. Fin uke til deg! Klem fra Randi**

Hobbygåsa sa...

Åå så herlig bilde, til og med fargen på hunden er delikat Randi! Flott løsning på temaet. Klem fra meg.

Tara sa...

en delikat og vakker hund:))) ett nydelig bilde!!!
nå er jeg oppe i 4 (fire) spiste egg;))) begynner å bli passe kvalm!!!
du får ha en strålende og SUNN dag;)))
klem tara

9na sa...

Nydelig, flott hund.

Vanja sa...

Elsker selv hunder, og dette bilde var herlig.
Motivet er delikat både i form og farge:-)rørende historie om vennskapet deres.
Takk for titten og ha ei flot uke
Klem Vanja

Evami sa...

Venninna di har en skikkelig delikat og nydelig puddel:) Blir jo helt bergtatt jeg,så sjarmerende der hun ligger:)

Vestlandsjenta! sa...

Flott omtale av en venninne da!! Og hunden var jo virkelig søt da!!

Havfruen sa...

En nydelig delikat puddel du viser oss. Flott!!
Har vært inne hos Hedvig og lest om dine samtaler med hundene. Veldig interessant!! Lurer på hva Major hadde sagt til deg..
Ha en fortsatt delikat mandag :)

Anne sa...

Åååååå heldige Hedvig!!

Ramme Alvor sa...

Både nydelg og delikat! Fekk meg til å stije her og smile :)

Ha ein fin kveld!
Britt

Stoltzen2012 sa...

Så nydelig da..:o)Klem fra hundeelskeren:)

Desirée sa...

Så söt hund!!

Tack för dina fina ord hos mig. Du har rätt - jag ska inte drömma - jag ska se den framför mig. Fullbordad.

KRAM!

Bling - our elf on the shelf sa...

For en god venninne du er, og du virker å ha en også <3
Og bildet ditt er utrolig vakkert!
Godt valg :)

litenIda sa...

Så fint bilde! Virkelig avslappet hund! :) Og så fint du skriver om Hedvig!

Mia sa...

Visst kan dyr være delikate, og bildet ditt er jo et herlig eksempel på det. Jeg synes kattene mine er så delikate, så... Ja, til og med hønene med sine blanke fjær er delikate, eller ihvertfall elegante... hihii.

Ellen Marie Albertsen sa...

Jeg kan ikke tenke meg en bedre grunn enn det programmet til å presse mannen ned i sofaen:)
Håper du har en fin dag!

Ellen Marie Albertsen sa...

;)Sofaen jo heller ikke et sted for press!:-)

moa sa...

hei,hei..
1000 takk for koselig besøk av deg på bloggen! ...så koselig det var her inne hos deg.og for en spennende jobb du har...har selv en jack russel, 2 år, hannhund!
verdens skjønneste så klart, men til tider veldig krevende!
..vi snakkes!
moaklem

Josefine sa...

Hei..så fint innlegg:) ja det er mye som er delikat..handler om hva vi ser:) Du ser tydligvis masse fint i andre..en god egenskap det!
Nydelig bilde..og en nydelig hund.
Ønsker deg en fin uke videre, stor klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...