søndag 1. mars 2009

Lykkedag igjen..og igjen...

Etter en lang dag sammen med bursdags"barnet"i går dro jeg på Røtter(en butikk med nesten bare øko..øko..øko:-) De hadde fått 12 kg sekker med økologisk hundemat og 5 kg sekker med kattemat..(Før har de bare hatt 1 kg..og det er jo bare en spøk med alle dyrene våre..)Disse er fra Organi Pets.Gjett om jeg var glad,og det var dyrene mine også..Har jo ikke akkurat dårlig fór til de fra før,men de gikk rett på det nye:-)
Røtter har 2 butikker i Oslo og en i Sandefjord..



Orket ikke ta egne bilder...vet de er superdårlige..



Hadde jo som før beskrevet noen uforglemmelige dager hos Hedvig...
Etter overgang til mere eller mindre rawfood er te en av de tingene jeg ikke har drukket..
Det var før jeg var hos henne om dere forstår:-)Hun serverte nemlig den deiligste white tea med soyamelk..WoW..så godt det smakte.Ekstra godt smakte den jo sammen med henne og i de vakre omgivelsene,men ble inspirert til å fortsette å ta meg en kopp eller to daglig her hjemme..
Denne fant jeg også på Røtter,og er av merke Hamstead Tea




Det er ikke bare lykkedager fordi jeg finner økoting,men jeg er faktisk så utrolig lykkelig for tiden..
Etter å ha vært såkaldt "utbrent"i mange år har den følelsen vært borte,så den er særdeles velkommen tilbake:-))

Riktig deilig dag til dere alle!!

7 kommentarer:

Randi sa...

Din lyckokänsla känner jag ända hit - blir såååå glad för din skull!
Har precis blivit rekommenderar det här fodret http://www.olivers.dk/ESOlivers.aspx av en expert.
Jag kokar egen mat till min lilla vilda, men ibland får hon lite annat. Ska nu kolla det du rekommenderar.

Te-partyt hos vår kära vän Hedvig gör mig nyfiken.
Jag dricker vitt och rooibos teer, men aldrig kommit på ide´n att blanda med soya. Jag dricker ibland latte och då alltid på soyamjölk. Måste nu testa vitt te med soya mjölk också - hur blandade hon?
Ha en fortsatt skön söndag!
Bamsekram Randi

Josefine sa...

Hei..så fint innlegg, takk for tipset om dyrefor...og te som høres ekstra smakfull ut:)

Herlige ungdommer du viser bilde av under her også..sikkert kjekt å være sammen med dem.

Kos deg i dag..og nyt den gode følelsen du beskriver...så godt å få kjenne på den en gang i blant:)

Jeg har nettopp vært i skogen med hunden, skal på syrommet nå...blir litt glad av det også:) Klem

Ellen Marie Albertsen sa...

Økologisk dyrefor må absolutt prøves når katten kommer hjem! Det hørtes supert ut!:o)
Jeg hadde jo faktisk ikke tenkt at det fantes, men nå kan jeg ikke skjønnehvorfor jeg ikke har prøvd eller tenkt på det før. Så takk! :-)
Bra å høre om lykkelige mennesker. Jeg blir iallefall glad inni meg når jeg hører det:-)

Jeg skal prøve å slippe Basse litt. Tenkte å gå meg en tur sammen med kjæresten og la tankene fly litt bort fra Basse!:)
Han kommer nok hjem hvis han føler for det.

Håper du får en strålende søndag!
Klem:)

Hobbygåsa sa...

Jeg drikker te, men ikke kaffe. Hvit te har jeg aldri smakt, det skal jeg jammen prøve. Så godt det kommer krefter tilbake hos deg, ja de første tegnene er at man begynner å glede seg over ting igjen. En stor klem til deg Randi!

Anne sa...

Vet du, jeg tenkte på deg 100 ganger sist uke da den rapporten ble lagt fram om økologiske produkter? Nå skal de ha oss til å tro at det er bare sludder også nå. Man kan bli helt forvirra av mindre.

Fin kveld til deg Randi.
Det er så godt å lese at du er i skikkelig oppadgående form, i fri flyt!!

Bente sa...

Godt å se att du har det bra! Ikke noe greit å være utbrent......vet!
Jeg har også funnet ett orntli` godt te nå.....ett økologisk rooibos med afrikanske krydder...bare såååå godt!!
Klem fra Bente!

FO - 2 sa...

Skulle så veldig ønske at det fantes slike butikker her....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...