onsdag 18. mars 2009

Organic.. Farget håret:-)

Tjo..hoooo..
Jeg har hatt en ettervekst som slett ikke har vært særlig lekker!!...
Men så hadde jeg jo bestemt meg for at her skulle det farges uten mere kjemikalier enn nødvendig,og trodde da jeg måtte dra til en frisør i Oslo eller helt til Larvik....
Skifte frisør er ikke noe jeg gjør så lett som sokker(vil gjerne vite litt hvordan de er først),så jeg har utsatt det og utsatt det..
Så oppdager jeg at "min gamle frisør"(hun er ganske ung da:-)på Nesodden har begynt å jobbe med merke Organic:-))))),så der har jeg vært i dag.Det ble veldig fint,og var utrolig behagelig...hverken klødde eller prikket i hodebunnen.
Prøvde å ta et etter bilde av meg selv,men det ble så dårlig at det får vente..




Her selvportrett med lekker grønn hette på hodet,og brillene utenpå..
Kanskje litt "wanna be"Petunia,men den stilige damen kan jo ikke hermes..
Trine frisør i bakgrunnen..



Herremin for et fryktelig bilde!!,men bare måtte:-))

Stoor klem

16 kommentarer:

Bente sa...

*smiler*....for ett nydelig bilde Randi....har noen sånne selv fra tiden når jeg hadde hår ;-)

Anne sa...

Herre jemini så stilig!!!!!! eller rettere sagt grusomt kanskje....

Aldri at jeg føler med mer avkledd enn hos frisøren du, bare liker der IKKE jeg da. Tipper du ble kjempeflott på håret Randi, lys og fager .-))

pudelflicka sa...

Vilken bild !
Önskar dig en skön dag.
Kram Hedvig

moa sa...

God morgen -
og takk for koselig hilsen fra deg!
Så, fantastisk det hørtes ut å ta etterveksten, uten svie og kløe!
Organic..?! dette må jeg høre med frisøren min om..
- og det bildet, hihi - bare helt herlig!
I dag skinner solen fra skyfri himmel, og det gjør så godt for kropp & sjel! Dette trenger vi nå!
Ha en flott dag, nå må jeg haste avsted til jobb..
Moaklem

Randi sa...

Helt underbar bild, Randi. Hoppas bilden följs upp med slutresultat. Har du sagt A för du säga B...*ler*!
Visste inte att det fanns kemikaliefritt färg-medel.
Stor kram Randi

Hobbygåsa sa...

Hehe ja der var du flott Randi! Organic farging av håret, nå ble jeg interessert. Mitt hår tåler ikke å farges pga diverse ting, men dette kan det kanskje klare. Det er så kjedelig med samme musefargen hele året, særlig på vinteren, dette må sjekkes ut. Tenk alt man finner ut av i blogglandia - stor klem til deg!

Havfruen sa...

Hehe...synes det var stilig bilde jeg. Frisør bytter man ikke ofte nei. Jeg har gått til samme dama i årevis. Når det gjelder håret sitt, er det viktig å føle seg trygg på hva de gjør:)

Ja så du kjenner boxer ja..ja det er ikke rart de kalles boxer. Føtter som slår i alle retninger:) Livlig til 1000..
Ha en flott nyfrisert dag, nyt den.
Klem fra meg:)

Stoltzen2012 sa...

Herlig bilde!! :o) Etterveksten er viktig å farge, så da får man bare sitte med hette en stund.. Alt for skjønnheten;)

Ellen Marie Albertsen sa...

Hoho:) For et hjertens bilde:) Don't worry:)
- Håper du ble fin på håret:)
klem klem

Petunia sa...

Hehe! Aldeles herlig!:D
Det er kun en venninne av meg som får lov til å ta i håret mitt - så jeg vet hvordan det er med nye frisører:)

Anonym sa...

Stiligste bilde jeg har sett på lenge - og passer så bra til mitt grønne innlegg i dag:o) Får vi se sveisen etterhvert også? Ha en fin kveld! Klem fra Randi**

GundaM sa...

Herligheten så bra da!!! Du er bare helt rå Randi ;)))

Jeg har vel det som kalles frisørskrekk... Går inn til en frisør og spør; har dere ledig time og håper på nei.... Phu, puster ejg lettet ut etterpå ;0)

Ha en flott kveld ;) Stilig bilde, hihi.

Josefine sa...

Hei..for et fantastisk bilde...grønnfargen på hetten var jo nyyyydelig...(hi.hi)

Utrolig artig innlegg. Nå er det gjort... tipper du går rundt og er ny og vakker på håret:) Stor klem

FO - 2 sa...

Jeg ante ikke at man kunne behandles med økologsike produkter hos frisører! Stilig!
Noe å tenke over for de fleste av oss. Hårfarger inneholder mer kjemikalier osv. enn vanlig maling, har jeg hørt så da så....
Morsomt bilde. ;)
Å sitte slik hos frisøren er det verste jeg vet....! ;)
Får vi se hvordan det ble etterpå også, eller?

@afjo72 sa...

Hehehe - TØFT bilde :o)) Man er vel knapt nok så ulekker noen plass som når man sitter i frisørstolen. Første jeg alltid gjør etter å ha vært hos frisøren er å dra hjem og vaske håret...

Ha en fin fredag og en riktig god helg!! :o)

Ramme Alvor sa...

Oi, du er jammen meg modig. Når min ettervekst skal i gløymseles dal for nokre veker ber eg dei peisa på med alt dei har av kjemisk krigføring...

Kanskje på tide å skifte perspektiv og verte litt meir grøn?

Klem
Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...