mandag 23. mars 2009

Alle gode ting er...3

Mandagstema handler om tall og siffer..





Tre "Unger"(de er jo ikke akkurat unger lenger..) og tre Irske Settere.
Det er sånn jeg har det i livet mitt akkurat nå:-))

Hvis noe sier noe som ut av det blå en gang tar jeg kanskje ikke så mye notis av det..Blir det sagt to ganger lurer jeg litt,men blir noenlunde det samme sagt av en tredje jeg møter "tilfeldig"vet jeg at her er det noe viktig som meldes...
Det samme gjelder ved hendelser..3 ganger bør få opp øynene..

29 kommentarer:

Randi sa...

Så lycklig du ska va´!
Helt underbara bilder på dina Triss. Jag är benägen att hålla med - tredje gången gillt - så är det!
Här har det stormat i natt, så det inte gick att sova. Så fort det blev ljust sprang jag ner till växthuset för att kolla att inget var sönderslaget. Som tur är verkar vi inte fått några skador.
Önskar dig en skön vecka.
Kram Randi

Evami sa...

Så flott tolkning:) Tre flotte "unger" har du,og tre sjarmerende Irske settere:)

Jeg banker i tre,3 ganger hvis det er noe jeg ikke vil skal skje meg og mine. OG etter tre ganger så er det alvor:)

Ha en flott dag:) Klem Eva

Unknown sa...

Herleg tolkning:0)
Nydelege ungar og nydelege hundar!!
Ha ein fin dag, klem

Malou Klidmoster sa...

Rigtig dejlig tolkning! (3 ord fra mig) :-D

Anonym sa...

Tre unger og tre hunder - så heldig du er! Nydelig, alle seks:o) Ha en fin dag! Klem fra Randi**

pudelflicka sa...

Fantastisk tolkning och härliga bilder. Ja efter tredje gången så bör man nog tänka till eller hur ?
Kram Hedvig

Stoltzen2012 sa...

Herlige unger og nydelige hunder!! Ja med tre av alt har du jamen hendene fulle!! Kos deg med de:) Ha en fabelastisk dag! Klem Linda:)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Sååå fantastisk det bildet ditt av barna var Randi ! Og nydelige hunder - ser ut som de trives der oppe i din hvite sofa ;))

Kos deg , klem A

Tara sa...

herlig trekløver du har...både barna og vofsene:)
3 er et godt tall!!!

klem tara

Hobbygåsa sa...

Herlig tolkning! Så søte de er, både to og firbente! Klem fra meg!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Det var 2 flotte 3-kløver du har.
Flott tolking av tema:)

Havfruen sa...

å..så herlige bilder. Og de bikkjene da..så utrolig søte?! Ja ungene å selfølgelig..hehe..
Flott tolkning Randi og takk for bursdagshilsen:) Det jeg stort sett har gjort fram til nå, er å vaske hus. Du vet vel hvordan det blir med 3 bikkjer i hus. Greit at det ser noenlunde ut når det kommer besøk..
Klem fra meg:)

JULIEK sa...

Ja det var jo artig med 3 x 3 : )

Viola sa...

Ja, flotte unger og flotte hunder! Godt valg for tallet 3 :)Og en viktig huskeregel! ;)

Vanja sa...

Herlig tolkning:-) Hadde selv tenkt på tallet 3 som er mitt lykketall, har også 3 hunder og 3 barn...
Ha ei flott uke, klem Vanja

heidi sa...

Ja den tredje gangen må man bare ta det innover seg! To herlige trespann du har også.

Ha en fortsatt god mandag!

Petunia sa...

3 er et bra tall! Det er i alle fall et tall jeg garantert krysser av på lottokupongen:)
Bra tolkning, Randi!

Bente sa...

For noen nyyyydelige sofagjester!!

@afjo72 sa...

Herlig! :o))

Anne sa...

Heldige rike du :-))

Marten sa...

Så herlig bilde av "barna"! Og, så sant det du sier! 3 ganger betyr noe! Ha en fin uke!

Josefine sa...

Hei...for noen praktfulle unger...og hunder!! Fin tolkning av tema. Ønsker deg en flott kveld, klem

Ellen Marie Albertsen sa...

Hei!
Så koselig, ja vi begynte å miste håpet.. Spurte Tom Roger på lørdag om han husket hvordan det var og ha katt, for det husket ikke jeg. OG tenk, på søndagskveld kom han!!:) Når vi egentlig hadde mistet håpet.
Så nå spises og koses det masse! Han er som et vandrende skjelett, men ellers fin i formen. Har dusjet han ikveld, full av olje, skitten, sulten og utrolig kosete.
Når det har roet seg litt her får jeg vel tid å blogge litt igjen:)
Stor klem fra Løvinnen.

moa sa...

oj - så heldig du er!
3 flotte "unger" &
3 flotte hunder!
herlig!

nattaklem fra moa

Rune Eide sa...

Tre kan være så mangt - ikke mist avhengig av hvordan du skriver det og hvordan du tolker det :-)

PS Tusen takk for hilsen og kommentar - feiringen var "med måte"...

Eli sa...

Bra siffra, jeg her også 3 unger, 3 sösken, bare 1 man, men skal nok skaffe 2 elskere.......
klem fra Eli

Vestlandsjenta! sa...

Så heldig du er da! Må si det samme som deg at når ting repeteres 3 ganger må det være en mening med det!

Anonym sa...

Nydelige bilder og flott bidrag til mandagstemaet :)

FO - 2 sa...

2 sjarmerende og nydelige "kull" på 3. :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...