søndag 15. mars 2009

Mandag=Fritid

Mette fortsetter å dra oss igang med forskjellige temaer på mandager..
Kjempegøy med litt"puff i baken"for å gjøre ting:-))
Flere mandagstemaer finner du her..

Østerlen vinteren 2008...



Fritid for meg er noe som kommer hver gang tiden opphører..Jeg elsker følelsen av det,og det gir meg sånn fred:-)
Alt jeg gjør vil jeg helst gjøre uten at tiden betyr noe...så blir det fritid om dere skjønner..
Eksempel: Går jeg tur med hundene,og måå gjøre det på den tiden,og må være tilbake da for jeg skal rekke noe blir det stress..
Går jeg derimot tur og nyter det...er ute akkurat så lenge jeg vil..Ingen ting venter;ja da er det fritid for meg..
Puh!Ikke lett å forklare,men elsker fritid...og fokuserer mot å ha det sånn det meste av dagene:-)

26 kommentarer:

Evami sa...

Enig med du,fritid er å slippe å tenke på klokka og bare nyte dagen sin:) OG det ser det ut som du gjorde her:) Fikk lyst til å finne ei strand og ta med spasertur i vannkanten... Men er litt for kaldt her ihvertfall:) Ha ei fin uke:)

FO - 2 sa...

Jeg oppsummerer innlegget ditt med ett ord:
FRIHETSFØLELSE! :)))
Herlig! :)

GundaM sa...

Skjønner godt hva du mener ;0) Herlig bilde, der kunne jeg tenkt meg å brukt fritiden min og ;)

Og javisst, jeg finner det jeg leter etter ved å bruke "radaren" min...

Klem,klem sent en søndagskveld;)

moa sa...

hei,hei..
setter veldig stor pris på de koselige kommentarene fra deg, sånt varmer & gleder..
Kjenner meg godt igjen, med beskrivelsen av tur med hunden - STOR forskjell på å nyte turen, ja..ikke noe ok å stresse hjem for en må gjøre noe/rekke noe..(= usj)
..fritid = fri og tid påengang, et herlig ord som jeg er veldig glad i..
ha en flott mandag - nattaklem fra moa

Randi sa...

Så läckert att du visar "MIN" strand. Och jag håller fullständigt med dig. Att få bara "Vara" i nuet är en skön upplevelse, som ger massor av positiv energi. Väljer man dessutom att flanera längs stranden och lyssna på vågornas ljud, så stannar tiden.
Önskar dig en riktigt skön vecka i vårens tecken.
Kram Randi

pudelflicka sa...

Härlig bild du visar i dag.
Kram från Hedvig

elle-melle sa...

Veldig godt forklart!
Det aller beste er når fritiden ikke styres av klokka - da kan man nyte den aller best

Flott strand bilde, det ser jo ut som sommer.

Sol sa...

Helig bilde av en flott strand. det er noe av det beste som finnes å vandre avgårde på en sånn strand, føle roen og høre bølgene som slår mot stranda...

Anonym sa...

Skjønner hva du mener, og er heeelt enig. Flott bidrag fra deg - ha en fin dag! Klem fra Randi**

Jill sa...

ÅÅååå så deilig bilde!
Varm sand mellom tærene og mild bris i håret, bølgeskvulp i øret og vann i knærne :-)
Herlig fritid!

Unknown sa...

Forstår akkurat kva du meinar, og er så enig så enig...
Veldig bra tolkning,Randi:0)
Klem

HildeS/Frøken Fryd sa...

Forstår kva du meinar.
Eg har det på samme måten sjølv.
Jobbar med det eg likar aller best,så fritid og jobb går litt i ett:)
Nydeleg og fredeleg plass du har fotografert:)

Hobbygåsa sa...

Herlig tolkning! Og jeg er så enig med deg, fritid er den tiden man koser seg med, egentlig er det ikke så nøye hva man holder på med. Hehe, du har det vel litt som meg. Jeg bor med en datafrik og burde kunne ha sjansen til å lære alt jeg vil om dette, men så var det det å lære av min kjære da - vet ikke om det er han eller jeg som er utålmodig jeg... Klem fra meg!

Vanja sa...

Herlig bilde:-) Skulle gjerne tilbrakt litt fritid på den stranden ja:-) Ha ei flott uke...
Klem fra vanja

Anne-Berit sa...

Flott innlegg du har laget om dagens teme,fin beskrivelse av fritid.Skjønner akkurat hva du mener om det med å gå tur med hundene,det er herlig når det kan nytes.Ha en fin dag.
Er det greit at jeg linker deg?

Josefine sa...

Så enig.. det er så deilig å kunne styre sin egen tid! Og nå går vi heldigvis mot den tiden på året hvor det er mye fridager...herlig.
Fint bilde du har tatt. Jeg må alltid en tur på stranden for å finne roen når jeg har fri.

Ha en fin mandagskveld, klem

Anonym sa...

Jeg er helt enig med dig.

Vidunderligt stranbillede med poteaftryk i sandet :-)

Viola sa...

Der så det flott ut :) Deilig sand mellom tærne.... :)
Fint bidrag.

Bling - our elf on the shelf sa...

Den stranda så så flott ut, og ser for meg at det er paradis å gå turer der ute.

JULIEK sa...

Ja det er så sant. Ingen ting er bedre enn å gjøre saker der tiden ikke spiller noen rolle : )

Marten sa...

Der så det jammen fredelig ut! Det er sant, det du sier, det er når tiden opphører at man føler seg fri! Dette var et deilig innlegg.

Havfruen sa...

Ja det er viktig å gjøre det man vil selv på fritiden. Å gå tur med hund er ikke alltid "lystbetont" men som oftest, men de beste turene er nå man virkelig vil...
Ha en deilig mandagskveld:)

Vestlandsjenta! sa...

Helt enig med deg og skjønner virkelig godt hva du mener!! Virkelig fritid er å kunne gjøre akkurat det en vil når en har lyst til å gjøre det! Dyrebar tid!!
Ha en strålende uke!

Ellen Marie Albertsen sa...

Der kunne jeg hatt noen timer fritid:-)
Deilig bilde!

The Nordrik-Hansens Fotoblogg sa...

Dette så jo utrolig fredelig ut.. Herlig! :o)

Eli sa...

Friheten är vad alle mennesker streber etter på noe vis. Noen har oppdaget vad frihet er, noen virrer runt og leter. Jeg har sammebehov som du : ut i naturen uten klokke og noen som venter....
stor klem!
Eli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...